گوناگون

جدایی هاله بِری و الیویر مارتینز بعد از دوسال

ارشاکو :

“تصمیم برای جدا شدن برای ما سخت بودما با عشق شروع کردیم و جلو رفتیم و برای هم احترام زیادی قایل هستیم و بر روی چیزی تمرکز کردیم که به نفع پسرمان باشد. ما برای هم  در زندگی چیزی جر شادی و خوشحالی آرزو نکردیم و امیدواریم که شما هم به تصمیم ما احترام بگذارید . چیزی که در این لحظه حساس مهم هست زندگی شخصی فرزندمان است” اینها جملاتی بود که این زوج در مقابل مردم گفتند..

به نظر نمیرسه که حادثه خاصی موجب جدایی این زوج شده باشه. اگرچه ازدواج دو ساله این دو زوج همراه با مشکلات قانونی وبوده. درست هفته پیش بود که یکی از کارکنان فرودگاه لاکس ، از بِری و مارتینز برای اینکه مارتینز او را با صندلی  ماشین مخصوص کودک کتک زده بود، شکایت کرد و آنها مجبور به پرداخت ۵ میلیون دلار شدند.

البته روز شکر گذاری سال ۲۰۱۲ بود که همسر سابق بِری، گابریل آوبری به خانه مارتینز و بِری رفت تا دخترشان نَهلا را به انها بسپارد و درگیری میان مارتینز و و گابریل رخ داد. البته مارتیز و گابریل بعد از دعوا به بیمارستان رفتند و در بیمارستان گابریل مقصر شناخته شد.

این سومین طلاق بری است . دومین طلاق وی در سال ۲۰۰۷ رخ داد. بری گفته است که دیگر هرگز ازدواج نخواهد کرد. هیچ حرفی در خصوص سرپرستی کودک دو ساله انها، روبرت زده نشده است.

 

 

zz
جدایی هاله بِری و الیویر مارتینز بعد از دوسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا