لوازم شخصیماشین اصلاح و ریش تراش

مدل‌های مختلف خط‌‌ زن اسلیم لاین اندیس و تفاوت آن‌ها

مهم ترین راه برای پیرایش آقایان از گذشته تا به امروز تراشیدن موهای سر و صورت به سبک های مختلف بوده است. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری های روز دنیا و همچنین تغییر نیازهای مصرفی مخاطبان استفاده از ابزارهایی چون تیغ و ژیلت به مرور جای خود را به ماشین های اصلاح با قابلیت های چندگانه داده است. خرید ماشین اصلاح حرفه ای که زمینه عملکردی مرتبط با انواع سبکهای پیرایش مو داشته باشد به خصوص برای آرایشگران و صاحبان سالن های زیبایی و پیرایش نکته حائز اهمیتی است.

اما بهترین ماشین اصلاح چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یک ماشین اصلاح قبل از هر چیز باید موتوری قوی داشته باشد و در کنار سبکی بدنه، سریع داغ نشود و صدای آزاردهنده ای هم نداشته باشد. نکته مهم دیگر در خرید ماشین اصلاح اورجینال توجه به باتری آن است. باتری دستگاه باید شارژدهی مناسبی داشته باشند تا در مصرف طولانی مدت شارژ آن تمام نشود؛ این نکته به خصوص برای استفاده در سالن های پیرایش که مصرف روزانه با تعداد بالا وجود دارد بسیار کلیدی می باشد.

ماشین های اصلاح معمولاً به دو دسته کلی تریمر (خط زن) و کلیپر (حجم زن) تقسیم می شوند. ماشین های خط زن یا تریمرها با استفاده از تکنولوژی برش مستقیم عمدتا برای اصلاح خطوط ریش، گردن و طراحی و خط زنی های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از ماشین های اصلاح برخلاف ریش تراش های چرخشی قابلیت تراشیدن مو از ته را ندارند اما ابزاری بسیار کاربردی برای اصلاح دقیق و جزئیات کار پیرایش می باشند. یکی از شناخته شده ترین برندهای تولید ماشین اصلاح با کیفیت بالا برند  اندیس می باشد.

 

جدول اسلیم لاین
Andis Slimline Trimmers – انواع اسلیم لاین اندیس

مبدأ برند اندیس (Andis) امریکایی بوده که در زمینه طراحی و تولید ماشین های اصلاح قدرتمند نزد بسیاری از آرایشگران محبوب می باشد و غالبا بخاطر تولید ماشین های اصلاح پر قدرت شارژی و بی سیم شناخته شده است. البته این برند ساخت و تولید محصولات خود را به کشورهای زیر نظر خود واگذار کرده است. از سری مجموعه های ماشین اصلاح اندیس که شامل پکیجی از انواع تریمرهای تخصصی می باشد مجموعه Slimline است. فروشگاه اینترنتی ارشاکو در مقاله حاضر به بررسی قابلیت های این پکیج ۱۷ محصولی می پردازد.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade 32445

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade 32445
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade 32445

ماشین اصلاح اندیس ۳۲۴۴۵ با دارا بودن موتوری چرخشی و قدرتمند که حدود ۶۰۰۰ دور در دقیقه می چرخد و در عین حال طراحی بسیار ارگونومیک و سبکی بدنه آن که از جنس پلیمر بوده شما را شگفت زده خواهد کرد. این یک ماشین اصلاح حرفه ای برای آرایشگران متخصصی است که در کار خود ظرافت و دقت بالایی نیاز دارند. و اما مهمترین مشخصه ای که سری Pro Li را از سری Pro در کالکشن اسلیم لاین جدا می کند نوع باتری آنهاست. باتری ماشین اصلاح Pro Li T-Blade مثل تمامی نمونه های سری پرو لی از نوع لیتیوم یونی می باشد که در مقایسه با باتری های Ni-MH وزن و حجم کمتری داشته و انرژی بیشتری از خود آزاد می کنند. ماشین خط زن اندیس هم به صورت بی سیم و هم با سیم قابل استفاده می باشد و با ۲ ساعت و ربع شارژ تا ۲ ساعت می تواند برای شما کار کند.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro T-Blade 32485

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro T-Blade 32485
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro T-Blade 32485

موتور چرخشی (Rotary) این ماشین اصلاح با قدرت ۶۰۰۰ گشتاور در دقیقه قدرت و دقت بالایی را در حین کار به شما می دهد. خط زن اسلیم لاین با طراحی زیبا و ارگونومیکی که دارد به راحتی در دست شما می چرخد و حرکت روانی دارد. همانطور که گفته شد تفاوت بارز اسلیم لاین های پرولی و پرو در نوع باتری آنهاست. باتری های Ni-MH برای استفاده در کل روز جوابگوی نیاز شماست این نوع باتری با اینکه نسبت به باتری های لیتیوم یونی سنگینتر هستند اما ایمنی بیشتری نسبت به آنها دارند. تیغه این ماشین اصلاح از جنس کربن استیل بوده و ضمن سبکی و راحتی، دقت و تمیزی کار پیرایش مو را برای شما به ارمغان می آورد.

خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Lithium Ion 25170 / 25190

خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Lithium Ion 25170
خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Lithium Ion 25170
خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Lithium Ion 25190
خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Lithium Ion 25190

این دو دستگاه با دو رنگ مشکی و صورتی روانه بازار شده است که به لحاظ فنی هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها رنگ بدنه آنها را از هم متمایز می کند. باتری لیتیوم یونی آنها دوام بالایی داشته و با ۲ ساعت شارژ می تواند تا ۲ ساعت بصورت بی سیم کار کند که این مشخصه از فاکتورهای کلیدی در استفاده از ماشین اصلاح داخل سالن های پیرایش می باشد که روزانه چندین بار باید مورد استفاده قرار گیرد در کنار این قدرت موتور چرخشی آن دوام و ماندگاری دستگاه را بالا برده و تا سالها شما را از خرید ماشین اصلاح جدید بی نیاز می کند. کاربرد اصلی این دستگاه در خط انداختن و تمیز کردن خطوط اصلاح ریش و سیبیل و دور گردن و موهای گوش می باشد و ابزاری تقریبا چندکاره محسوب می گردد که با دارا بودن ۶ شانه در داخل پکیج خود اندازه های مختلف اصلاح را می توانید داشته باشید.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade – Andis Nation 32680

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade - Andis Nation 32680
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade – Andis Nation 32680

مدل  Andis Nation از مجموعه اسلیم لاین ها تیغه ای از جنس کربن استیل دارد که ظرافت کار اصلاح را بالا برده و برای خط زنی در کناره های گوش و خطوط گردن ابزاری کاربردی و مفید است. بدنه سبک پلیمری آن با طراحی زیبای رنگ توسی جذابیت خاصی به آن بخشیده است که با شارژ ۲ و ساعت و ربع تا ۲ ساعت می تواند بصورت بی سیم کار کند. در سایر مشخصه ها تفاوت چندانی با ماشین های اصلاح اندیس سری اسلیم لاین ندارد و موتور آن چرخشی بوده که سرعت گشتاوری معادل ۶۰۰۰ دور در دقیقه دارد و به لحاظ عمر طولانی و دوام بالا، دستگاهی مطمئن محسوب می گردد.

 

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade Chrome 32400

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade Chrome 32400
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade Chrome 32400

ماشین اصلاح مدل Chrome از مجموعه اسلیم لاین تفاوت آشکاری با نمونه های پیشین ندارد جز در ساعات استفاده از باتری و جنس بدنه به طور کلی مهم ترین تفاوت ماشین های اصلاح اندیس در کالکشن اسلیم لاین جنس بدنه آنها و نوع باتری می باشد. باتری لیتیوم یونی این دستگاه بعد از ۳ ساعت و ربع شارژ تا ۳ ساعت شارژ را نگه داشته و قابلیت استفاده به صورت بی سیم را دارد. جنس بدنه آن نیز از ABS بوده که نوعی از پلیمر ارزان و سبک می باشد و در مجموع با داشتن موتور روتاری پرقدرت خود یک محصول کامل با کارایی بالا برای شما محسوب می گردد.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro T-Blade 32670 / 32660

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro T-Blade 32660/32670
خط زن اندیس اسلیم لاین ۳۲۶۶۰/۳۲۶۷۰ Pro T-Blade

یکی دیگر از تفاوتهای بارز اسلیم لاین های pro و pro Li که باعث شده قیمت ماشین اصلاح های پرو لی بیشتر شود، علاوه بر نوع باتری لیتیوم یونی آن سرعت موتور می باشد. ماشین های اصلاح اسلیم لاین pro مجهز به موتور چرخشی با ۵۷۰۰ دور در دقیقه می باشند برعکس سایر محصولات این مجموعه که سرعت موتوری برابر با ۶۰۰۰ دور در دقیقه دارند. ماشین اصلاح حاضر دو ماشین با ویژگی های مشابه می باشند که یکی از آنها برای بازار اروپا و دیگری برای استرالیا طراحی شده اند که با داشتن تیغه هایی از جنس کربن استیل، کار اصلاح و پیرایش را برای شما راحت تر می کند.  ویژگی دیگر تفاوت این دو ماشین با سایر محصولات مجموعه اسلیم لاین در نوع باتری آنهاست. باتری موجود در Pro T-Blade از نوع Ni-MH می باشد که نیاز به شارژ مجدد را خیلی کمتر کرده است.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade-The Prism 32490

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade-The Prism 32490
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade-The Prism 32490

برای طراحی در خط زنی ها داشتن یک ماشین اصلاح اورجینال ، سبک و تیز با طراحی ارگونومیک و انعطاف پذیر جزو ضروریات است و این ماشین اصلاح کار را برای آرایشگران حرفه ای آسان کرده است. ماشین اصلاح اندیس مدل The Prism با بدنه خوش رنگ و زیبا و در عین حال سبک دارای موتور قدرتمند چرخشی می باشد و دوام بسیار بالایی هم به لحاظ نوع موتور و هم باتری لیتیوم یونی خود دارد.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade Black 32475

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade Black 32475
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade Black 32475

تیغه استیلی این ماشین اصلاح شیک و خوش دست تا اصلاح صفر را نیز انجام می دهد و پکیج محصول نیز شامل ۴ شانه در سایزهای مختلف می باشد. همچنین موتور قوی روتاری (چرخشی) آن با ولتاژ جهانی کار می کند و بدنه سبک ABS دست را در حین کار خسته نمی کند و اصلاحی لذت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. باتری لیتیوم یونی آن نیز تا ۴ ساعت و ربع برای شما بدون سیم کار می کند تنها کافی است حدود ۳ ساعت آن را به شارژ وصل نمایید.

خط زن اندیس اسلیم لاین ۲T-Blade 23885

خط زن اندیس اسلیم لاین ۲T-Blade 23885
خط زن اندیس اسلیم لاین ۲T-Blade 23885

ماشین های اصلاحی که با ولتاژ دوگانه کار می کنند برای مصرف در تمام نقاط دنیا قابل استفاده هستند چرا که با ۱۰۰-۲۴۰ ولت کار می کنند. تیغه ماشین اصلاح اندیس از جنس استیل ضدزنگ بوده و مقاومت بالایی دارد که برای خط زنی های نرم و سبک ابزاری کاربردی است و با ۸ شانه داخل پکیج انواع اندازه های اصلاح را می توان اجرا کرد. بدنه خوش طرح ماشین اصلاح ۲ T-Blade Trimmer با ترکیب دو رنگ مشکی و سیلور و همچنین سبکی خارق العاده آن جذابیت این دستگاه را دوچندان کرده است.

خط زن اندیس اسلیم لاین Ion cordless trimmer-sugar skull 25225

خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Cordless Trimmer- Sugar Skull 25225
خط زن اندیس اسلیم لاین Ion Cordless Trimmer- Sugar Skull 25225

نمونه ای جذاب با طراحی بدنه زیبا از جنس ABS از مجموعه اسلیم لاین های برند اندیس سری شوگر اسکال است که در واقع دو ماشین اصلاح با طراحی جمجمه روی بدنه می باشد. این ماشین اصلاح تیغه ای بسیار قوی و تیز از جنس استیل ضدزنگ دارد و برای بکارگیری در انواع خط زنی دور خطوط گردن و خط ریش ها بسیار مفید و کاربردی است. مثل تمام ماشین های اصلاح کالکشن اسلیم لاین موتور این دستگاه نیز چرخشی بوده و با سرعت ۶۰۰۰ گشتاور در دقیقه می چرخد و در کنار باتری لیتیوم یونی که با ۲ ساعت شارژ حدود ۲ ساعت به صورت بی سیم قابل مصرف است، در مجموع ماشین اصلاحی با عمر طولانی بوده که برای هر آرایشگری جزو ملزومات محسوب میگردد.

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade -Sugar Skull Design 32620

خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade -Sugar Skull Design 32620
خط زن اندیس اسلیم لاین Pro Li T-Blade -Sugar Skull Design 32620

این ماشین اصلاح هم مانند نمونه قبلی جزو شوگر اسکال ها محسوب می شود و تفاوت چندانی به لحاظ فنی با همتای قبلی خود ندارد تنها در جنس بدنه ABS آن تفاوت داشته و کمی هم زمان شارژ این دستگاه کندتر از قبلی بوده همچنین تعداد شانه های پکیج این محصول ۴ تاست که اندازه های اصلاح کمتری نسبت به قبلی دارد.

خط زن اندیس اسلیم لاین Ion T-Blade 23895

خط زن اندیس اسلیم لاین Ion T-Blade 23895
خط زن اندیس اسلیم لاین Ion T-Blade 23895

ماشین اصلاح اسلیم لاین Ion T-Blade یک ماشین خط زن حرفه ای و مناسب برای شکل دادن به خطوط اصلاح می باشد که قدرت و دقت آن در موتور چرخشی سریع با ۶۰۰۰ دور در دقیقه نهفته است. تیغه ماشین اصلاح T شکل آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابیلت تنظیم با ۶ شانه اصلاح در سایزهای مختلف را دارد. بدنه پلیمری آن نسبت به ماشین های اصلاح با بدنه های فلزی بسیار سبکتر بوده و شما را خسته نمی کند ضمن اینکه برای استفاده ۲ ساعته آن شما نیاز دارید که ۲ ساعت آن را در شارژ قرار دهید.

خط زن اندیس اسلیم لاین Carbon T-Blade 24380

خط زن اندیس اسلیم لاین Carbon T-Blade 24380
خط زن اندیس اسلیم لاین Carbon T-Blade 24380

طراحی ارگونومیک ماشین اصلاح Carbon T-Blade به صورتی است که به راحتی دور سر می چرخد و کار شکل دادن به خطوط اصلاح را با دقت و تمیزی بالایی همراه می کند. داشتن ماشین اصلاحی با موتور چرخشی ۶۰۰۰ گشتاوری و تیغه T شکل قدرتمند از جنس استیل ضدزنگ در کنار سبکی بدنه که کار اصلاح در ساعات طولانی را برایتان لذت بخش می کند آرزوی هر آرایشگری است. این تریمر حرفه ای با داشتن ۶ شانه در سایزهای مختلف در پکیج خود می تواند سبکهای مختلفی از اصلاح را برای شما رقم بزند.

خط زن اندیس اسلیم لاین ۲Barber T-Blade 24875

خط زن اندیس اسلیم لاین ۲Barber T-Blade 24875
خط زن اندیس اسلیم لاین ۲Barber T-Blade 24875

این ماشین اصلاح اندیس با اینکه خط تولید آن متوقف شده است اما هنوز از ماشین های اصلاح آمریکایی محبوب می باشد که با باتری دوگانه و ولتاژ جهانی کار می کند. موتور چرخشی و سبک آن با سرعت ۶۰۰۰ گشتاوری نتیجه کار شما را تمیز و دقیق کرده و در کنار تیغه تیز از جنس استیل ضد زنگ ایده آل ترین ابزار برای خط زنی و طراحی های نرم و سبک در اصلاح حرفه ای می باشد. این ماشین اصلاح مجهز به ۶ شانه در سایزهای مختلف برای کوتاه کردن موها بوده و بدنه سفید رنگ پلیمری آن زیبایی و جذابیت خاصی به آن بخشیده است و حتی قابل استفاده برای کوتاهی موهای بانوان نیز می باشد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله مدل های مختلف ماشین اصلاح اسلیم لاین اندیس چه تفاوتی با هم دارند؟ با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا