برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن اندیس اسلیم لاین پرو لی پریسم Andis Slim Line Pro Li Prism 32490

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن اندیس اسلیم لاین پرو لی پریسم Andis Slim Line Pro Li Prism 32490 کد 15474 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,528,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن اندیس اسلیم لاین پرو لی پریسم Andis Slim Line Pro Li 32490 یکی از بهترین انواع ماشین اصلاح خط زن برای کارهای ظریف و هنری است.
ماشین اصلاح اندیس با بدنه ای از نوع ABS دارای دور موتوری با سرعت 6000 چرخش در دقیقه است و دارای باتری لیتوم با کیفیتی فوق العاده که تا 120 دقیقه به خوبی می توان از آن استفاده کرد.بدنه TRIMMER PRISM استیل بوده و با تیغه ضد زنگ و موتور قدرتمندی که دارد بسیار پرکاربرد و مناسب برای اصلاح خط ریش ، خط گردن، اصلاح صورت و اطراف گوش می باشد.

ماشین-اصلاح-خط-زن-اندیس-اسلیم-لاین-پرو-لی-پریسم-Andis-Slim-Line-Pro-Li-32490-.jpg

هم باسیم و هم بی سیم کار می کندو دارای 4 شانه اتصال به تیغه با اندازه 1/5،3،6 و 10میلی متری داردو تیغه 32105 شماره تیغه است.
ماشین اصلاح صورت و بدن اندیس دارای برس تمیز کننده،استند شارژ،روغن و درپوش محافظ می باشد که با تیغه های خود تیز شونده و قدرتی برابر 120-240 ولت، قابلیت اصلاح با شماره صفر را نیز دارد.

  • ماشین اصلاح متعادل و ارگونومیک برای طراحی و اصلاح خشک
  • طراحی شیک و سبک با سیم/بی سیم برای انعطاف پذیری بیشتر
  • موتور دوار قدرتمند برای افزایش سرعت، قدرت و عمر
  • باتری لیتیوم یونی تا 2 ساعت کارکرد را با زمان شارژ 2 ساعت و 15 دقیقه ارائه می دهد.
  • موتور بهبود یافته برای افزایش سرعت، قدرت و عمر

در ویدیو زیر آنباکسینگ ماشین اصلاح اندیس اسلیم لاین پرو لی پریسم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت اندیس اسلیم لاین پرو لی پریسم Andis Slim Line Pro Li Trimmer Prism Collection دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح خط زن اندیس اسلیم لاین پرو لی پریسم Andis Slim Line Pro Li 32490  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
120 دقیقه
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
اندازه اصلاح
0.1 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
طراحی ارگونومیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-07-28

با سلام و خسته نباشید جسارتا بین این سه تا رنگ نقره ای مشکی و رنگی کدومش بهتره

پاسخ فروشگاه:

درود
بدنه هاشون فرق دارند ، در مجله اینترنتی ارشاکو به صورت کامل توضیح داده شده است میتوانید وارد لینک زیر شوید و مطالعه نمایید : 
فرق مدل های اسلیم لاین اندیس
موفق باشید



1399-03-02

این مدل سفارش کجاست؟؟؟!!! چون گفته بودین سفارش اروپا و آمریکا ندارد پس مال کجاست؟؟؟ وصفر زن هم هست یا خیر؟؟

1399-03-03

درود سفارش اروپا و آمریکا برای وال هست. این برند اندیس هست و همچین چیزی ندارد برخی مدل های این برند برای برق 220 سازگار هستند با کد دستگاه مختلف. این مدل بیسیم هست و اکثر مدل های بیسیم با برق ایران سازگار است این مدل هم همینطور است. کلمه صفر زن هم در ماشین های کلیپر کاربرد دارد این تریمر هست ارتباطی ندارد.تریمر ها بهترین اصلاح را نزدیک به شیو یا تیغ را دارند (کلا کلمه صفر زن به اشتباه در ایران رواج دارد هیچ ماشین اصلاحی صفر نمیزند چون دو تیغه روی هم قرار میگیرد در بهترین حالت فاصله ای حداقل 0.1 میلیمتری بین آن قرار میگیرد که در ایران به اشتباه به اینها صفر زن میگن صفر یعنی تیغ که هیچ ماشین اصلاحی مثل تیغ نمیزند مگر شیور ها و ریش تراش ها که ماجراشون فرق دارد ) موفق باشید

1399-01-09

درود این مدل سفارش اروپا و آمریکا ندارد ولتاژش جهانی هست (از 110 تا 240 ولت را پشتیبانی میکند که برق ایران 220 هست و در این بازه قرار دارد) و نیاز به ترانس ندارد. موفق باشید

1398-12-20

سلام وقت بخیر از کجا باید بفهمیم که سفارش امریکاست یا اروپا , رویه دستگاه مشخص هستش ؟ و این دستگاه هم احتیاج به ترانس داره

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم