برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین ماشین اصلاح خط زن

بهترین ماشین اصلاح خط زن 

امروزه آقایان ترجیح می دهند برای اصلاح صورت خود از ماشین های اصلاح سر و صورت به جای تیغ استفاده کنند؛ یکی از گزینه ها برای اصلاح سر و صورت ماشین های اصلاح خط زن هستند که با نام تریمر شناخته می شوند؛ کاربرد ماشین اصلاح خط زن بیشتر برای جزئیات و ایجاد طرح های ظریف و ایجاد خط اصلاح مانند خط ریش است. در نظر داشته باشید که اصلاح دقیق در تریمرها بخاطر نوع تیغه های ماشین اصلاح خط زن است و سایز اصلاح بسیار کم نزدیک به پوست را ایجاد می کند.

برای داشتن بهترین ماشین اصلاح سر و صورت  و بدن باید به ویژگی های ماشین اصلاح و انتظاراتی که از آن دارید توجه کنید ؛ از جمله ویژگی های ماشین اصلاح سر و صورت که باید به آن توجه کرد: منبع تغذیه (با سیم یا بی سیم)، نوع ریش تراش (فویلی یا چرخشی) ، نوع اصلاح به صورت خشک با مرطوب ، قابلیت خط زن ، صفر زن و یا ترکیبی از هر دو باشد.

برای اصلاح های تخصصی سر استفاده از ماشین های اصلاح خط زن ، حجم زن و صفر زن بصورت جداگانه علاوه بر طول عمر موتور و تیغه های دستگاه نتیجه کار مطلوب تر و حرفه ای تر خواهد بود.

 از جمله معروف ترین برندهای ماشین اصلاح خط زن و صفر زن وال (wahl)، اندیس (andis)، اوستر ( Oster)،  فیلیپس(philips) ، جیمی (GEMEI)، کیمی (kemei) و ... هستند که می توانید به راحتی با در نظر گرفتن خصوصیات هر کدام و مقایسه با انتظارات خود آنها را خریداری کنید.

فروشگاه ershaco بهترین ماشین اصلاح سر و صورت خط زن، صفر زن ، انواع ماشین اصلاح بدن و ریش تراش های ضد آب سری های مختلف را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت بفروش می رساند.

20,542,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابلیس پرو بوست پلاس هفت رنگ Babyliss PRO FX Boost+ Collection Clipper & Trimmer - IRIDESCENT کد 20332 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم