برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح بابیلیس پرو خط زن (تریمر) اسنپ اف ایکس با دو باطری یدک BaBylissPRO SNAPFX Outlining Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بابیلیس پرو خط زن (تریمر) اسنپ اف ایکس با دو باطری یدک BaBylissPRO SNAPFX Outlining Trimmer کد 20326 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
10,915,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن بابیلیس پرو (تریمر) با دو باطری یدک BaBylissPRO SNAPFX Outlining Trimmer یک ماشین اصلاح بی سیم با باطری لیتیومی است که به یک موتور بدون برش 7200 دور در دقیقه با گشتاور بالا مجهز شده است. باتری ها برای استفاده بدون وقفه قابل تعویض هستند.برای اولین بار، قدرت زمان اجرا بی سیم نامحدود با سیستم باتری دوگانه بابیلیس در حال ثبت اختراع و اولین صنعت در دستان شماست. در حین کار، کارتریج‌های باتری با ظرفیت بالا را بدون زحمت داخل یا خارج کنید. یک کارتریج را در حین استفاده از دیگری شارژ کنید، به شما امکان می‌دهد تا زمانی که می‌خواهید، موهای مشتری ها را اصلاح کنید.

BaBylissPRO® SNAPFX سیستم قدرتی انقلابی دارد که تا زمانی که شما کار می کنید ادامه می دهد و دارای چراغ LED نشانگر باتری،تیغه ی DLC سیاه و سفید با چرخش 360 درجه و قابل تنظیم (FX707BD2) است این ترمیر از بابیلیس دارای پایه شارژ باتری دوتایی، محفظه تمام فلزی و دستگیره ارگونومیک ضد لغزش است ؛ استفاده پیشنهادی برای استایلیست ها و آرایشگران برای کوتاه کردن مو استفاده می کنند 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سرو صورت بابیلیس SNAPFX دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح  ارشاکو ماشین اصلاح بابیلیس پرو خط زن (تریمر) با دو باطری یدک BaBylissPRO SNAPFX Outlining Trimmer  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه ها
تیتانیوم
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط
18,632,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابلیس پرو بوست پلاس هفت رنگ Babyliss PRO FX Boost+ Collection Clipper & Trimmer - IRIDESCENT کد 20332 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,166,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس تریمر پرو سیلور اف ایکس لیتیوم نقره ای BaBylissPRO FX788S SilverFX Lithium Trimmer کد 16055 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم