برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس اف ایکس 685 ای Babyliss FX685E Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس اف ایکس 685 ای Babyliss FX685E Hair Clipper کد 14734 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
26,623,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس اف ایکس 685 ای Babyliss FX685E Hair Clipper ماشین اصلاح حرفه ای FX685E دارای موتور مغناطیسی قدرتمند و طول عمر بالا و آرام می باشد که به دلیل چرخش بسیار سریع به میزان 7000 دور در دقیقه می توانید اصلاحی کاملا حرفه ای را تجربه کنید.
تیغه های ماشین اصلاح اف ایکس 685 ای از جنس استیل پیشرفته و دقیق، محصول کشور ژاپن بوده و مجهز به V-Blade می باشد .تیغه های فوق العاده تیز و طراحی منحصر به فرد زاویه برش ، به شما تضمین می دهد که به آرامی و بدون زحمت و درد سر موها را برش دهید .ماشین اصلاح Babyliss FX685E دارای طراحی ارگونومیک می باشد و به کاربر اجازه می دهد هنگام کوتاهی مو کنترل و مانور بیشتری داشته باشد و به راحتی انواع مختلف موها را نظیر موهای ضخیم و نازک و همچنین خشک و مرطوب را اصلاح نماید.
برای تغییر ارتفاع برش اهرمی روی دستگاه تعبیه شده است که براحتی می توانید توسط انگشت شست اهرم را لمس نموده و زاویه برش را از 1.2 میلی متر تا 3.6 میلی متر تغییر دهید.
اقلام همرا ماشین اصلاح حرفه ای اف ایکس 685 ای شامل 4 سری با کیفیت برای کوتاهی انواع مختلف مو ، روغن روان کننده و برس تمیز کننده و کیف نگهداره می باشد.
از ماشین اصلاح سر و صورت FX685E می توان به مدت زمان طولانی استفاده کرد و همچنین دارای یک محفظه است که دستگاه را مقابل حرارت محافظت میکند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح Babyliss FX685E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس اف ایکس 685 ای Babyliss FX685E Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
کلیپر
جنس تیغه ها
استیل پیشرفته ژاپنی
خط زن
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی ( باسیم )
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1.2 میلی متر تا 3.6 میلی متر
سایر ویژگی ها
7000 حرکت تیغه در هر دقیقه - تیغه از جنس استیل ساخت کشور ژاپن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
20,542,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو بوست پلاس مشکی BaByliss PRO Black FX Boost+ Clipper Trimmer Set (FXHOLPKCTB-B) کد 20466 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم