برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس خط زن با سیم /بیسیم BaBylissPRO FX3 Professional Hi Torque Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس خط زن با سیم /بیسیم BaBylissPRO FX3 Professional Hi Torque Trimmer کد 19204 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,537,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس خط زن شارژی BaBylissPRO FX3 Professional Hi Torque Trimmer دارای طراحی ارگونومیک فوق العاده نازک و مجهز به یک موتور بدون برس با گشتاور بالا است.دارای تیغه T شکل با قابلیت اصلاح 360 درجه است که آن را به ابزاری عالی برای کارهای جزئی تبدیل می کند.یک باتری لیتیوم پلیمری با شارژ کامل 3 ساعت کار می کند و بدنه اروپایی بسیار نازک ارگونومیک با بافت کربنی این دستگاه را به یک ماشین اصلاح چشم نواز تبدیل می کند.ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس BaBylissPRO FX3 دارای تیغه DLC صفر زن از جنس تیغه تیتانیوم با قابلیت اصلاح 360 درجه مجهز به موتور بدون براش با راندمان بالا/گشتاور جدید و 7200 دور در دقیقه است. منبع تغذیه FX3 باتری لیتیوم پلیمری است که با شارژ کامل 3 ساعت کار می کند و دارای نشانگر باتری 4 مرحله ای LED است که از میزان و نحوه ای شارژ مطلع می شوید و همچنین دارای قلاب برای آویزان کردن می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس FX3 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح سر و صورت ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس خط زن باسیم/بیسیم BaBylissPRO FX3 Professional Hi Torque Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
برش مستقیم
جنس تیغه ها
تیتانیوم
خط زن
هست
منبع تغذیه
با سیم /بی سیم
زمان استفاده پس از شارژ
3 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1401-06-14

سلام بین این ماشین وکوردلس اندیس تی لاینر کدام را شما برای مصارف خانگی توصیه میکنید؟عمردستگاه،ظرافت کاردرزدن ریش(صفرزنی بالا)،کم صدایی،طول عمر باتری(نه از لحاظ شارژ بلکه عمرباتری),استفاده چندگانه،واحیانا ضدآب بود,به ترتیب برایم مهم است

پاسخ فروشگاه:

درود
از بابت ضد آب هیچ کدام ضد آب نیستند، عمر دستگاه : کلا اینا خرابی ندارند مگر استفاده غیر اصولی ، در باب صفر زنی هر دو تقریبا یکسان هستند خیلی کم بابیلیس بهتر عمل می کند . کم صدایی یکسان هستند در کل هر دو در یک طیف هستند انتخاب بین بنز و بی ام و هست !

محصولات مرتبط
20,542,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو بوست پلاس مشکی BaByliss PRO Black FX Boost+ Clipper Trimmer Set (FXHOLPKCTB-B) کد 20466 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم