برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر بابیلیس پرو کلیپر سیلور اف ایکس متال لیتیوم BabylissPro SilverFX Metal Lithium Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر بابیلیس پرو کلیپر سیلور اف ایکس متال لیتیوم BabylissPro SilverFX Metal Lithium Clipper کد 16057 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,663,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(23 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر بابیلیس پرو کلیپر سیلور اف ایکس متال لیتیوم BabylissPro SilverFX Metal Lithium Clipper از نوع ماشین های حجم زن است که در سری مجموعه FX برند بابلیس قرار می گیرد. موتور قدرتمند طراحی فراری (Ferrari) ماشین اصلاح بابیلیس با قدرت گشتاور بالا طراحی شده است که ماشین اصلاحی بسیار قوی و کاربردی برای حجم زنی و برش کل بافت مو با دقت و سرعت بالا می باشد ضمن اینکه گیره ای برای کنترل حجم زنی در آن طراحی شده است. باتری لیتیوم یونی کلیپر بابیلیس ماندگاری و دوام بالایی داشته و زود شارژ می شود و تا 2 ساعت کار می کند. همچنین هم به صورت بی سیم و هم با سیم قابل استفاده است.
تیغه مستحکم ماشین اصلاح سیلور اف ایکس از جنس کربن استیل ضد زنگ بوده و بدنه فلزی ماشین با رنگ نقره ای زیبا طراحی شده است که 8 شانه اصلاح در سایزهای مختلف 1.5 تا 19 میلی متری برای اصلاح موی سر در پکیج محصول تعبیه شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر SilverFX Metal Lithium دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو ماشین اصلاح سر بابیلیس پرو کلیپر سیلور اف ایکس متال لیتیوم BabylissPro SilverFX Metal Lithium Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
کلیپر (حجم زن)
جنس تیغه ها
کربن استیل ضد زنگ
خط زن
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
2 ساعت
تعداد تیغه
1 عدد
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
موتور Ferrari
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-03-16

درود تیتانیوم بهتر است. در مورد سوال دومتون هر دو برند خوب هستند و عالی مثل فرق بنز و بی او و هست و انتخاب دشوار هست. اما بابیلیس برای ماشین های رده بالا و اصطلاحا High-End برای قشر حرفه ای تقریبا تازه وارد هست اما وال و اندیس خب نتیجه خود را پس دادند.از لحاظ قیمتی هم بابیلیس گران تر هست باید دید مصرف کننده در نهایت به کدام بیشتر تمایل پیدا میکند در مورد کارایی هر دو عالی هستند. موفق باشید

1399-03-09

درود جنس تیغه کربن بهتر هست یا تیتانیوم؟ واقعاً سردرگم شدم برای خرید کلیپر و تریمر نمیدونم برای این دو مورد چی انتخاب کنم بابلیس یا وال ؟ یا چه مدلی

1399-03-07

درود تفاوت این مدل با نسخه رزگلد فقط در رنگشون هست و تفاوتی ندارند اما فرق این با نسخه گلد علاوه بر رنگ جنس تیغه هاشونم هست تیغه این مدل جنسش کربن هست اما جنس تیغه گلد تیتانیوم است. موفق باشید

1399-03-06

درود تفاوت این مدل با مدلهای پرو رز و پرو گلد چیه؟

محصولات مرتبط
9,500,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح کلیپر بابیلیس پرو اینفلوئنسر بنفش حجم زن BaBylissPRO Limited Edition Influencer FX Boost Clipper FX870Pi Purple کد 20333 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
11,334,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر بابیلیس پرو حجم زن شارژی سفید اف ایکس آرت فور آرتیستس Babyliss PRO Art4Artists WhiteFX Cordless Clipper کد 16064 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
12,692,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو رز گلد BaByliss PRO RoseFX Collection Limited Edition Set Rose Gold (FXHOLPK2RG) کد 18723 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم