برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو سیلور Babyliss Pro FX Silver Skeleton Trimmer And FoilFX02 Silver Foil Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو سیلور Babyliss Pro FX Silver Skeleton Trimmer And FoilFX02 Silver Foil Shaver کد 16976 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
15,051,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست ماشین اصلاح خط زن و شیور بابیلیس پرو سیلور Babyliss Pro FX Silver Skeleton Trimmer And FoilFX02 Silver Foil Shaver شامل تریمر سیلور اسکلتون و یک شیور فویلی نقره ای رنگ از کمپانی فرانسوی بابیلیس است.
ماشین اصلاح FX Silver Skeleton دارای تیغه های تیتانیومی با زاویه دید 360 درجه ای است که برای ایجاد خطوط ظریف و دقیق ابزاری کارآمد و مفید است.
موتور پر قدرت با چرخش 7200 دور در دقیقه توسط کمپانی فراری برای خط زن بابیلیس پرو طراحی شده است.
تریمر این ست پر کاربرد با داشتن باتری لیتیومی به مدت 2 ساعت در حالت بی سیم قابل استفاده است.
شیور بابیلیس دو فویل فلزی مجهز به موتورچرخشی پرقدرت و تیغه هایی با روکش طلای ضد حساسیت است که بدون ایجاد التهاب اصلاحی تمیز را به همراه دارد. از ماشین ریش تراش بابیلیس پرو می توان به مدت 3 ساعت بی سیم برای اصلاح صورت، گردن و اطراف آن استفاده کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس سیلور را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست خط زن و شیور بابیلیس پرو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست ماشین اصلاح خط زن و شیور بابیلیس پرو سیلور Babyliss Pro FX Silver Skeleton Trimmer And FoilFX02 Silver Foil Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
ست خط زن و شیور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم