برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شیور بابیلیس پرو تک فویلی اف ایکس01 بی سیم متال BaBylissPRO Metal Single Foil FX01 Cordless Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شیور بابیلیس پرو تک فویلی اف ایکس01 بی سیم متال BaBylissPRO Metal Single Foil FX01 Cordless Shaver کد 16070 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
8,142,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شیور بابیلیس پرو تک فویلی اف ایکس01 بی سیم متال BaBylissPRO Metal Single Foil FX01 Cordless Shaver یک ریش تراش فویلی حرفه ای با اندازه ای جمع و جور و طراحی ای ساده و شیک به رنگ زیبای نقره ای است که توسط برند خوشنام بابیلیس عرضه شد. ریش تراش بابیلیس مجهز به یک فویل طلایی رنگ آلومینیومی می باشد که برای آقایانی که پوست تحریک پذیری دارند یا از حساسیت پوستی رنج می برند بسیار مناسب می باشد چرا که در تولید این فویل از ترکیبات hypoallergenic (ضد حساسیت) بهره گرفته شده است علاوه بر این ها یک محفظه ذخیره سازی نیز دارد و با 2 عدد باتری قلمی (AA) کار می کند و همچنین با گذاشتن درپوش بصورت خودکار خاموش کی شود.
شیور FOILFX01 دارای یک موتور چرخشی قدرتمند است که تا 5 ساعت قابلیت کار کردن دارد و در هر جایی قابل استفاده و حمل می باشد با توجه به این که برای اصلاح بسیار نزدیک قسمت های دقیق و جزئی مثل گردن ، صورت و اطراف آن ابزاری کاربردی می باشد. در هنگام استفاده توصیه می شود که ریش تراش را با دقت در امتداد پوست خود در جهت مخالف رویش مو بگیرید زیرا این بهترین روش برای کوتاه کردن مو است. پوست خود را محکم نگه داشته و انگشتان خود را در مناطق غیرقابل دسترس بکشید تا به نتایج مطلوب برسید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شیور بابیلیس پرو Single Foil FX01 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو شیور بابیلیس پرو تک فویلی اف ایکس01 بی سیم متال BaBylissPRO Metal Single Foil FX01 Cordless Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شیور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
شیور فویلی
جنس تیغه ها
استیل
منبع تغذیه
باتری AA
سایر ویژگی ها
موتور چرخشی- تک فویلی- رنگ نقره ای- ضد حساسیت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
11,512,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست ماشین اصلاح خط زن و شیور فویلی بابیلیس پرو رز گلد BaByliss PRO RoseFX Collection Limited Edition Set Rose Gold (FXHOLPK2RG) کد 18723 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
13,821,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت به همراه (ریش تراش) شیور بابیلیس BaByliss FXHOLPK2I PRO Chameleon FX Trimmer & Double Foil Shaver Limited کد 18221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم