برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن وال دیتیلر ال آی سفارش اروپا و آمریکا Wahl Detailer Li Cordless

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن وال دیتیلر ال آی سفارش اروپا و آمریکا Wahl Detailer Li Cordless کد 14717 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نوع سفارش
  • سفارش آمریکا
  • سفارش اروپا
نام تجاری:
9,500,000 تومان
موجود - سفارش آمریکا و اروپا
(135 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن شارژی وال دیتیلر لی Wahl Detailer Li 5-Star Cord/Cordless Trimmer ماشین اصلاحی خط زن است و عملکردی تند و تیز دارد که بسیار مورد استفاده روزمره در سالن و یا آرایشگاه های شلوغ است. 

وال-دیتیلر-ال-ای.jpg
ماشین اصلاح سر و صورت وال 8171 دارای باتری لیتیوم یونی است که می توان به مدت زمان 100 دقیقه از ماشین اصلاح استفاده کرد همچنین مجهز به استند شارژ نیز است.
ماشین اصلاح وال Wahl Detailer Li مجهز به سه سری مختلف، برس تمیز کننده، محافظ تیغه، برس پیش از تراشیدن، ترانسفورماتور شارژ، روغن، دستور العمل کار و محافظ تیغه است که بسیار کاربردی و با کیفیت می باشند. ماشین اصلاح Wahl 5-Star Cord/Cordless Detailer Li 8171 مناسب برای استفاده در خانه و یا هنگام سفر است.
ماشین اصلاح وال دیتیلر لی قابلیت استفاده در دو حالت با سیم و یا بدون سیم یعنی توسط باتری دارد. طول ماشین اصلاح 14 سانتی متر و وزنی معادل 187 گرم دارد. نوع موتور ماشین اصلاح 5-Star Cord/Cordless Detailer Li روتاری است و ساخت ایالت متحده آمریکا می باشد.

ویژگی ها:

  • باطری لیتیوم یون
  • 100 دقیقه زمان کار
  • 60 دقیقه زمان شارژ
  • سری 5 ستاره 
  • تیغه برش عریض T شکل
  • موتور روتاری با دور موتور 6,800 rpm (یعنی 1800 چرخش در دقیقه سریعتر!)
  • منبع انرژی : باسیم /بیسیم
  • بلندی سیم: 2/4 متر
  • عرض تیغه :38 میلیمتر
  • ساخت آمریکا

اقلام همراه :

  • 3 عدد شانه اتصال به تیغه (1.5، 3 و 4.5 میلی متر)
  • عدد شارژر
  •  استاندارد شارژ
  •  برس نگهداری
  • روغن
  • محافظ تیغه

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح وال Detailer Li 8171 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح شارژی وال دیتیلر لی Wahl Detailer Li 5-Star Cord/Cordless Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
خط زن
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ و سیم
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
100 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
کمتر از 2 ساعت
تعداد تیغه
3
اندازه اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
برس قبل از اصلاح، روغن، برس تمیز کننده و محافظ تیغه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-11-26

سلام خسته نباشید این مدل صفر زن و در حد تیغ اصلاح میکنه؟

پاسخ فروشگاه:

درود
هیچ ماشین اصلاحی صفر نمی زند چون به هر حال دو تیغه که روی هم قرار میگیرد در بهترین حالت فاصله ای حداقل 0.1 میلیمتری بین آن قرار می گیرد .
موفق باشید

1400-09-15

سلام..این دستگاه رو من خریدم و به موقع هم دستم رسید
هم کیفیت دستگاه عالیه و هم خدمات این سایت
ممنونم از گروه خوب ارشاکو

1400-03-17

با سلام
ممنون از سایت خوبتون،یک سوال داشتم
اینطور که مشخصه این دستگاه از لحاظ خط زنی سر و صورت ماشین مناسب و با کیفیتی هست،من اگر به دو دستگاه نیاز داشته باشم که هم نیاز خط زنی و هم نیاز کوتاهی مو رو برام براورده کنه چه ماشین دیگری رو پیشنهاد میدید؟نظرتون در مورد استفاده این دستگاه در کنار ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو گلد اف ایکس BaByliss PRO GOLDFX Clipper چی هست و ایا گزینه دیگری هم تو این رنج و یا پایین تر می توانید معرفی کنید؟سپاس

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
اگر آرایشگر هستید با ماشین های کلیپر یا حجم زن هم میتونید اصلاح صورت رو برای مشتریانتون انجام بدید مثل مجیک کلیپ بیسیم اما انتظار یک خط زن مثل دیتیلر رو نباید داشته باشید توصیه نمیکنیم برای آرایشگر ها برای همه کارهاشون یک ماشین داشته باشن دلیل افت کیفیت اصلاح هاشون خواهد بود ،هر ماشینی برای کاری ساخته شده اما اگر برای اصلاح شخصی مد نظر دارید فقط پیشنهاد ما ماشین های چند منظوره هست که قدرت بسیار مناسبی دارند و برای دقیقا مصرف شخصی ساخته شده اند که با تعویض سری هم میتوانید موی سر اصلاح کنید هم موی صورت مثل 9864 ، 9899 ، 9818 و سایر مدل ها.
بابیلیس هم کار خوبی هست قرار گیری این تریمر کنار اون هم ترکیب مناسبی هست.تو این رنج که فرمودید دیتیلر 9863 هم هست که قیمتش پایینتر هست .
موفق باشید

1399-10-18

با سلام و عرض خسته نباشید
آیا این ریش‌تراش توانایی اصلاح ریش زبر و مجعد رو داره؟ یا بهتره که کلیپر بخرم مثل اندیس فید مستر؟ برای استفاده شخصی میخوام

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
بله تواناییشو دارد ، کلیپر ها برای اصلاح موی سر هستند با اونها هم میتونید اما مثل دیتیلر ها اصلاح تمیزی نخواهید داشت .بهتر هست برای اصلاح سر به ماشین های چند منظوره هم فکر بکنید مدل هایی مثل 9864 ، 9899
موفق باشید

1399-08-06

سلام ماشین ریش تراشی میخوام از بهترین برند آمریکایی که مثل موزر بتونم از شماره 0 ، 0/1 ،0/2 ، 0/3 ، تا 1 میلیمتر اصلاح کنم و قابلیت تنظیم شماره اصلاح داشته باشه و موتور قوی و قدرت اصلاح خوبی داشته باشه و هر روز بتونم اصلاح کنم به صورت نرم و یکدست که یک ته ریش هم داشته باشم شما چه مدلی پیشنهاد میکنید که با کیفیت عالی باشه ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
اگر منظورتون داشتن اهرم کنار هست که بتونید سایز بهش بدید در حال حاضری که پاسخ شما داده میشود وال فقط 1 مدل دارد که برای اصلاح ریش مناسب هست و اهرم دارد اون هم مدل 8163 دیتیلر هست که با شانه هایی هم که دارد میتوانید ته ریش اصلاح کنید.
موفق باشید

1399-08-06

سلام منمنون از سایت خوبتون ، من یک‌ماشین اصلاح فقط برای ریش میخوام‌ که از لحاظ اندازه اصلاح دقیقا مثل موزر قرمز که دنده داره باشه یعنی 0 و 0/1 و 0/2 و 0/3 و 0/4 و 0/5 و 0/6 و 0/7 و 0/8 و 0/9 و 1 میلیمتر باشه
آیا همچین مدلی در یک برند آمریکایی داریم ؟؟اگر داریم بهترین مدلی که این خواسته من رو برآورده کنه چه برند و‌چه مدلی است ؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
مدل 8163 وال دارای اهرم دنده هست .
موفق باشید

1399-06-07

سلام یه سوال داشتم
ایا شونه های 8 تایی که تو سری های دیگه هست به دیتایلر میخوره
من مهمترین چیز اصلاه صورت با این ماشین هست اما میخوام در حد یک سر زدن هم بتونم باهاش بزنم و شونه ها برام مهمه که به اینم بخوره مخصوصا شونه 2.5 سانتی

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
خیر نمیخورد ، اون شانه ها برای خانواده دیتیلر ها کلا بزرگ هستند.خود ماشین 3 شانه در سایز های 1.5 - 3 و 4.5 میلیمتر همراه دارد.
موفق باشید

1399-05-23

با سلام و خسته نباشید آیا این سری شانه هم همراه ماشین دارد یا خیر ممنون

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
بله ، 3شانه همراه ماشین است در سایز های 1.5 ، 3 و 4.5 میلیمتر 
موفق باشید

1399-05-09

بین این مدل و مدل ٨١٦٣ کدوم رو انتخاب کنیم بهتره؟چون واقعا سر دو راهى موندم؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
مطمئنا مدل دیتیلر کردلس تکنولوژی جدیدتری دارد.
موفق باشید

1399-05-07

با سلام و خسته نباشید توب برسسی ها نوشته بودید ک با سیم هم میشه استفاده ، ینی سیم مستقیما به ماشین اصلاح هم متصل میشه؟ و سوال دیگه اینکه ی مدلی مشابه با این از نظر کیفیت ماشین اصلاح و کیفیت اصلاح از برند اندیس معرفی کنید! بنظر شما اندیس یا وال؟

پاسخ فروشگاه:

سلام وقت بخیر
بله با سیم هم میتوانید استفاده کنید .
در مورد سوال  دیگرتون که اندیس یا وال بدین صورت میتوان پاسخ شما را داد بنز یا بی ام و؟! در برند اندیس اسلیم لاین ها و اوتلاینر ها رو میتوانید انتخاب کنید
موفق باشید

1399-04-05

دست شما درد نکنه دستم رسید عالی است .

1399-03-23

درود استفاده از بهترین کلا در هیچ صنعتی نمیشه واقعا استفاده کرد "یکی از بهترین ها" استفاده مناسب تری است. دیتیلر ال آی شارژی یکی از بهترین ها هست .مدل های دیگر مثل 9864 - 9818 - آکوا بلید -دیتیلر 8163 - دیتیلر با سیم - هیرو - رترو و ... از برند وال هم مناسب هستند. فرق اروپا و آمریکا هم کلا در همه مدل های وال (مدل هایی که اروپا داشته باشند) کیفیت ساخت امریکا کمی بیشتر و بهتر است برای کسایی که خیلی حساس هستند توصیه میشود سفارش آمریکا انتخاب کنند . موفق باشید

1399-03-23

بنظر شما بهترین ماشین برای زدن ریش این دستگاهه؟ در ضمن من برای استفاده ی شخصی میخوام نه سالن اریشی، و یه سوال الان که فیک این دستگاه وجود نداره فرق بین اروپا و آمریکا چیه؟

1399-03-07

درود این دستگاه فیک ندارد (حداقل در زمانی که پاسخ شما داده میشود فیکی در بازار از این مدل هنوز وجود خارجی ندارد) مدل های دیگر وال هم چند موردش رو بیشتر فیک نساختن مثل دیتیلر با سیم 5 ستاره - مجیک کلیپ بیسیم - سوپر تیپر بیسیم و باسیم که شاید برای مصرف کننده ساده نباشد تشخیصش اما از روی کارتنش یک کارشناس راحت متوجه فیک بودنش میشود و نیازی اصلا به باز کردنش نیست. با توجه به اینکه وال هر ساله طرح و کارتناش رو سریع عوض میکند دست سودجویان رو تنگ تر میکند .وال رو از هر جایی میخواید بخرید اما از جای معتبر بخرید کلا با توجه به قیمت هایی که دارد. موفق باشید

1399-03-07

از کجا میشه از اصل بودن کالا مطمئن شد؟ آیا مشخصه ای داره که از دستگاه فیک متمایز بشه و قابل تشخیص باشه؟

1399-03-07

درود این مدل با توجه به اینکه تریمر هست برای اصلاح صورت مناسب تر است. موفق باشید

1399-03-06

سلام برای اصلاح صورت در منزل این مدل مناسب تره یا مجیک کلیپ کردلس؟ خیلی ممنون.

1399-02-25

درود بله ذکر شده 110 تا 240 ولت و نیازی به مبدل نیست و سازگار با برق ایران است. موفق باشید

1399-02-22

درود سرچ کردیم فرمایش شما رو چیزی پیدا نکردیم درباره 012 که فرمودید که بررسی دقیق کنیم برای ما 8171 هست موفق باشید

1399-02-19

سلام خسته نباشید, ببخشید میخواستم بدونم دیتیلر ال آی سفارش امریکا روی آداپتورش زده 100 تا 240 ولت پس یعنی بدون تبدیل میشه واسه برق ایران هم استفاده کرد؟ ممنون

1399-01-29

سلام.این دیتیلرها،یک مدل داره که 8171 و یک مدل داره که 012-8171 هست.مثل هم هستن .فرقشون چیه؟و این مدلى که شما توى سایت دارین کدومشه دقیقا؟

1399-01-09

درود جفتشون کیفیت بسیار خوبی دارند مسلما با توجه به بودجه هر فرد باید مدلی پیشنهاد شود بودجشو دارید دیتیلر مناسب تر هست قیمت پایینتر اسلیم لاین . دور موتور ال آی بالاتر هست. موفق باشید

1398-12-20

سلام وقت بخیر ببخشید بین این دستگاه و اسلین لاین پرو ال ای اندیس کدام یک اصلاح تمیز تری داره و کدوم یک کیفیت بالاتری داره. فرق این دو دستگاه تو چیه کدوم یک رو بیشتر پیشنهاد میکنید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم