ماشین اصلاح و ریش تراش

مزایای استفاده از اپیلیدی

یکی از دغدغه‌های خیلی از خانم‌ها از بین بردن موهای زائدشان است و برای این کار وسایل مختلفی وجود دارد؛ از انواع کرم‌های موبر گرفته تا ساده‌ترین راه اصلاح که استفاده از تیغ است و البته برای خیلی از افراد ایجاد حساسیت می‌کند.همراه ارشاکو بمانید…

از بین بردن موهای زائد با روش‌های موقتی و دائمی انجام می‌شود. در روش‌‌های موقت، قسمت زایای ریشه مو از بین نمی‌رود، به همین علت فولیکول آن دوباره به رشد خود ادامه می‌دهد، در حالی که با روش‌های دائمی، قسمت زایای مو از بین می‌رود.

 

روش‌های موقتی از بین بردن موهای زائد انواع گوناگونی دارد و اپیلیدی یکی از این روش‌هاست. با اپیلاسیون موها از ریشه بیرون کشیده می‌شوند.

 

اپیلیدی‌ ها دستگاه‌های مکانیکی برقی هستند که گیره‌های سر آن، موها را داخل سر اپی‌لیدی می‌کشند و آنها را از ریشه بیرون می‌آورند که نوعی اپیلاسیون محسوب می‌شود.

 

طبیعتا این روش کمی دردناک هم است، ولی بعد از استفاده مداوم از آن، این درد کمتر هم می‌شود.

۱

 

اگر شما هنوز هم به طور منظم از تیغ برای از بین بردن موهای زائد بدنتان استفاده میکنید بهتر است یک بار هم که شده از اپیلیدی استفاده کنید ت به چشم خود مزایای استفاده از این دستگاه کوچک را ببینید .

اپیلیدی یک دستگاه الکتریکی است که مو های زائد بدن شما را از ریشه برمیدارد . این دستگاهی است که شبیه به وکس عمل میکند در عین حال مانند وکس دردناک نیست .در خرید اپیلیدی به موارد زیادی از جمله نوع پوست ،عملکرد دستگاه و … نیز باید توجه نمود .

با این حال اپیلیدی امروزه دستگاه های دیگری برای برداشتن مو های زائد مثل ریش تراش برقی نیز تولید کرده است . این دستگاه ها برای کسانی طراحی شده است که از استفاده از اپیلیدی میترسند یا دوست ندارند از اپیلیدی استفاده کنند . اپیلیدی همچنین دستگاه هایی را تولید کرده است که میتوانند هم در محیط های مرطوب و هم در محیط های خشک کار کند که واقعا برای بعضی  از مردم مناسب است . با این دستگاه شما میتوانید زیر دوش یا هنگامی که نیاز به اصلاح سریع برای رفتن سر کار حتی روی پوست خشک از آن استفاده کنید . این دستگاه یک وسیله مناسب برای مسافرت است و به علاوه دارای قابلیت شارژ شدن نیز هست در نتیجه شما دیگر نگران تمام شدن باتری آن نیستید . این دستگاه برای بدن بانوان نیز طراحی شده است .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله مزایای استفاده از اپیلیدی با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا