ماشین اصلاح و ریش تراش

طریقه ی انتخاب یک اپیلیدی مناسب برای شما

هر خانمی ناچار است هر از چند گاهی به روش های مختلف  از شر موهای زائد خودش خلاص شود. برای اینکه از درد این کار زجرآور کمتر کنیم باید در انتخاب وسیله ی اپیلاسیون خودمان دقت بیشتری داشته باشیم. دستگاه های اپیلاسیون با مارک های مختلف و ویژگی های متنوع در بازار موجود هستند اما کیفیت همه ی آنها یکسان نیست. به همین دلیل مقایسه ای از مارک های مختلف اپیلیدی ها برای شما فراهم کرده ایم تا خرید اپیلاتور برای شما آسانتر شود .

در زمان های حساس زندگی خانم ها مخصوصا در طول دوران بارداری  اپیلاسیون باعث درد مضاعف و بیشتری می شود. دستگاه پیشنهادی ما در این دوران خاص سریه ۷ موچیندار براون BRAUN است. بهترین ویژگی این دستگاه ضد آب بودن آن است که از آن می توانید به راحتی در حمام استفاده کنید. اگر شما هم از افرادی هساید که زیر دوش راحتتر اپیلاسیون می کنید این محصول مناسب شماست. به اسم آن توجه نکنید. سریه هفت موچیندار در واقع ۴۰ موچین دارد که همزمان با هخم با سرعت تمام جتی کوچکترین موهای شما را با کمترین درد و ناراحتی از ریشه در می آورد و تا یک ماه راحتی و پوستی صاف و تمیز را به شما هدیه می دهد. این دستگاه را بعد از شارژ شدن می توانید بدون استفاده از سیم هم استفاده کنید بنابراین می توانید در هر جایی که راحت هستید اپیلاسیون کنیدو نیازی به پریز برق ندارید. طریقه  ی انتخاب یک اپیلیدی مناسب برای شما

با داشتن چراغ روی دسته ی محصول شما میتوانید کوچکترین موها را هم تشخیص داده و به راحتی آنها را از بین ببرید. سرعت دستگاه قابل تنظیم است و در دو دور کند و تند با توجه به حساسیت پوستتان می توانید سرعت آن را تغییر دهید.

  • اگر پوست شما حساس و آسیب پذیر است اپیلیدی براون مدل BRAUN silkepil 5380 به درد شما می خورد. این محصول هم با داشتن ۴۰ موچین به سرعت ریزترین موهای شما را ریشه کن می کند و با داشتن غلتک های نرم پوست شما را ماساژ می دهد و از درد اپیلاسیون تا حد زیادی می کاهد. همه ی سری ها و قطعات جانبی دستگاه قابل شستشو است و سرعت آن هم به دو دور کند و تند قابل تنظیم است.

 

sss
طریقه ی انتخاب یک اپیلیدی مناسب برای شما

اگر قیمت این محصول از بودجه ی شما بالاتر است می توانید اپیلاتور فیلیپس مدل Philips HP6420 را انتخاب کنید.

 

 

rrrr
طریقه ی انتخاب یک اپیلیدی مناسب برای شما

بعضی خانم ها وقتی دنبال اپیلیدی مناسب هستند به داشتن سر سرامیک توجه زیادی می کنند. برای این دسته از خانم ها اپیلاتور فیلیپس مدل Philips Satanelie İce را پیشنهاد می کنیم. اگر چیزی در مورد ماساژ آلوئه ورا شنیده باشید این دستگاه با انجام این ماساژ به پوست شما آرامش می دهد. بعضضی خانم ها به سری فلزی حساسیت نشان می دهند و این فلزات منجر به آلرژی در پوستشان می شود که با این سری سرامیک دیگر لازم نیست نگران این عوارض باشند.

اپیلاسیون، کم یا زیاد عمل دردناکی است چرا که موهای شما از ریشه کنده می شوند اما شما می توانید با انتخاب محصول با کیفیت و مناسب از میزان این درد کم کنید.

 

ffff

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله طریقه ی انتخاب یک اپیلیدی مناسب برای شما با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا