آرایشی و زیباییماشین اصلاح و ریش تراش

5 ماشین اصلاح مناسب سایه زدن ( حرفه ای )

اگر می خواهید به صورت کاملا حرفه ای و مسلط موهای خود را سایه بزنید ، می توانید از محصولاتی که ما در ادامه از آنها نام برده ایم کمک بگیرید. محصولات زیر از برندهای بسیار خوش نام و معروف انتخاب شده اند و عملکرد آنها رضایت خیلی از آرایشگرهای حرفه ای و متخصصین را در این زمینه از آن خود کرده است.

1.مطمئنا بهترین ماشین اصلاح موی سر برای سایه زدن : Andis Master

ماشین اصلاح اندیس مستر ارشاکو

اگر به لیست بهترین های ما نگاهی بیاندازید ، نام ماشین اصلاح Andis Master را در بسیاری از لیست ها مشاهده خواهید کرد. دلیل این تکرر ، همه کاره بودن این ماشین اصلاح و عملکرد حرفه ای آن در جنبه های مختلف می باشد. توانایی خاص Master در بدست آوردن عنوان بهترین ماشین اصلاح آرایشگری برای سایه زدن ، امری بلامنازع است.

دو دلیل برای کسب این عنوان وجود دارد. نخست ، ماشین اصلاح حرفه ای اندیس از بدنه ای آلومینیومی و فوق العاده بادوام بهره می برد. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با بدست گیری درست و مناسب ماشین اصلاح ، حرفه ای تر سایه بزنید. به علاوه ، استفاده از این ماشین اصلاح بسیار آسان و با کمک اهرم های کناری قابل تنظیم در جهت دلخواه شما ی باشد.

همانطور که می دانید ، استفاده از اهرم های کناری برای تغییر طول تیغه ها ، مراحل سایه زدن را بسیار راحت می کند. اکثر اهرم ها از نقطه A به نقطه B قابل تغییر می باشند. اما این ماشین اصلاح با بهره گیری از یک اهرم تدریجی تر ، این امکان را به شما می دهد تا طول تیغه ها را با ظرافت بیشتری تنظیم کنید.

حال که صحبت به اینجا کشیده شد ، لازم به ذکر است که این تیغه ها به عنوان دومین نقطه ی قوت این مدل برای سایه زدن شناخته می شوند. بسیار تیز و ساخته شده از استیل ضدزنگ پوشیده شده از کربن ، این تیغه ها را به سمت عملکردی دقیق هدایت می کند. سایه زدن به معنای دقت ، جزئیات و ظرافت در اصلاح می باشد. تمام این موارد با استفاده از تیغه های بی نظیر این مدل از ماشین اصلاح اندیس بدست می آید.

مدل جدید اندیس با نام Pro Alloy XTR نیز گزینه ی خوبی برای سایه زدن به شمار می رود. این مدل ، مهم ترین مشکل Master یعنی بیش از اندازه داغ شدن را تا حدود زیادی کاهش داده است. گفته شده که ماشین اصلاح Master از یک موتور بسیار بزرگ با 14000 سطح آهنربایی دائمی تغذیه می شود. که در نوع خود بسیار قدرتمند ظاهر شده است.

مهم : گاهی اوقات ممکن است صدایی بسیار بلند از موتور ماشین اصلاح شنیده شود. این صدا به علت لق شدن بعضی از پیچ های بدنه بوده و به راحتی با سفت کردن این پیچ ها ، صدای آزاردهنده ی اولیه رفع می شود. شما می توانید برای خرید ماشین اصلاح مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

2.بهترین ماشین اصلاح موی سر برای سایه زدن از برند وال : Wahl 5 star Senior

ماشین اصلاح وال 5 ستاره سنیور ارشاکو

در میان بهترین ماشین های اصلاح سایه زن ، اندیس Master جدی ترین رقیب ماشین اصلاح وال 5 star senior به شمار می رود. مخصوصا زمانی که فاکتور شما برای خرید یک ماشین الصاح senior ، قیمت اقتصادی و سودمند آن باشد. بنابراین ، در اینجا بهترین ماشین اصلاح وال برای سایه زدن را به شما معرفی خواهیم کرد.

این مدل به عنوان “پدر” ماشین های اصلاح الکترومغناطیسی شناخته می شود. قدرتمندترین موتور V9000 وال بر روی این ماشین اصلاح قرار گرفته است. این مدل دارای عملکردی قوی و با تعداد ضربه های زیاد در هر دقیقه ، برای اصلاح های سنگین کاملا مناسب می باشد.

عملکرد بی نظیر ماشین اصلاح در کنار تیغه های فوق العاده برند وال ، راه را مستقیم به سمت اصلاحی درجه یک به پیش می برند.

مهم ترین دلیلی که می توان برای عنوان شدن نام این ماشین اصلاح در لیست بهترین ها اشاره کرد ، تفاوت میان مدل های استاندارد senior  با مدل های 5 ستاره آن ، در تیغه های نهفته ای است که وال تنها بر روی این سری از ماشین های اصلاح تعبیه کرده است. نمونه های معمولی senior نیز در نوع خود ماشین های اصلاح بسیار خوبی در سایه زدن هستند ، اما در این زمینه ، مدل های 5 ستاره در رتبه ی بالاتری قرار می گیرند.

ماشین های اصلاح سایه زن senior وال نسبت به ماشین های اصلاح master از بدنه ی حجیم تری برخوردار بوده و از نظر ظاهری امتیاز کمتری کسب می کنند. با این وجود ، این مدل امکان یک اصلاح دقیق را از شما دریغ نخواهد کرد. برخلاف مدل master ، 3 عدد شانه (از 1.16 تا 3.16 اینچ) به صورت رایگان ، برای سایه زدن بر روی موهای بلندتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای خرید ماشین اصلاح مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

 

3.راحت ترین و ساکت ترین ماشین اصلاح موی سر برای سایه زدن : Oster Fast Feed

ماشین اصلاح اوستر فست فید ارشاکو

مستقیم به سراغ ساده ترین ماشین اصلاح ، و در عین حال حرفه ای Fast Feed  می رویم. اولین چیزی که توجهات را به سمت این مدل جلب می کند ، ظاهر کلاسیک Fast Feed می باشد ، ویژگی ای که بر روی تمام مدل های اوستر نیز به چشم می خورد.

این ماشین اصلاح به اندازه ی اندیس master و یا وال senior داغ نمی شود. بهره مندی این مدل از یک بدنه ی ارگونومیک به شما این امکان را می دهد تا طولانی ترین زمان اصلاح را با این ماشین تجربه کنید. راحت تر در استفاده و سبک تر نسبت به دو مدل قبلی نیز می باشد.

البته که کیفیت موتور و تیغه ها ، به عنوان معیارهای اصلی برای خرید یک ماشین اصلاح در اولویت قرار می گیرند. این مدل دارای تیغه های استیل ضدزنگ و آزمایش شده در سرما می باشد. به بیانی دیگر ، عمر این تیغه ها بسیار طولانی بوده و به اندازه ی مدل گران تر master ، اصلاحی دقیق را به همراه دارد.

تیغه های این مدل نسبت به ماشین های اصلاح سایه زن وال با فاصله ی بیشتری از یکدیگر قرار گرفته اند. و این ویژگی ، عملکرد بهتر و سریع تری در برخورد با موهای ضخیم برای این ماشین اصلاح بدست می دهد.

تیغه ها بدون موتوری که آنها را تغذیه کند ، بی معنا می شوند. بنابراین ، اوستر برای این مدل از یک موتور دواری بهره گرفته است. در حالی که این موتور نسبت به ماشین اصلاح V9000 senior توان کمتری دارد ، اما همچنان جزو مدل های قدرتمند شناخته شده و از نظر عملکرد در جایگاه هم ترازی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است ، این مدل عنوان ساکت ترین ماشین اصلاح سایه زن را در این لیست از آن خود کرده است. شما می توانید برای خرید ماشین اصلاح مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

4.متنوع ترین ماشین اصلاح موی سر برای سایه زدن : Wahl Legend

ماشین اصلاح وال لجند ارشاکو

 

خیلی از افراد ، پتانسیل مدل Wahl Legend را به عنوان یک ماشین اصلاح سایه زن دست کم می گیرند.از نظر بنده ، این یک جرم محسوب می شود. با قیمتی مجذوب کننده ، این ماشین اصلاح دومین گزینه مناسب از نظر اقتصادی در میان این لیست به شمار می رود.

بیایید در این قسمت به نکات مهم تر این مدل توجه کنیم : تیغه های بسیار خاص ماشین اصلاح وال legend. این تیغه ها منحصرا برای اصلاح های دقیق (و سایه زدن) ساخته شده و این ویژگی کار با آن را برای شما بسیار آسان می کند.

شما هم ممکن است متوجه شباهت دندانه های این مدل به مدل Fast Feed شده باشید که خلاف معمول سری ماشین های اصلاح وال به نظر می رسد. باریک تر بودن تیغه ها از حالت استاندارد ، به شما این امکان را می دهد تا اصلاحی دقیق تر و ظریف تر داشته باشید.

بدنه ی این ماشین اصلاح برخلاف master از آهن ساخته نشده ، بنابراین می توان انتظار داشت که این مدل مدت طولانی تری سرد بماند. 8 شانه اصلاح نیز همراه ماشین به شما داده خواهد شد که این قطعات به عنوان بهترین محصولات جانبی این لیست شناخته می شوند. اگر چه این گارد ها ممکن است دوام چندان زیادی نداشته باشند.

وال legend ، با اینکه ماشینی مخصوص تراشیدن نیست ، در اصلاح کامل موی سر بسیار کمک کننده ظاهر می شود. حتی شاید بتوان بهترین عملکرد در این زمینه را نیز به این مدل اختصاص داد.

این ماشین اصلاح در مقایسه با fast feed سنگین تر بوده ، اما همچنان راحت تر از ماشین های اصلاح senior و master در دست جای می گیرد. این ویژگی حرکت گسترده تر و انعطاف پذیری بیشتری را با این مدل برای شما امکان پذیر می کند. شما می توانید برای سفارش ماشین اصلاح مورد نظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

5.به صرفه ترین ماشین اصلاح موی سر برای سایه زدن : Andis Fade

ماشین اصلاح اندیس فید ارشاکو

 

بدون شک ، اندیس fade مناسب ترین نمونه برای افرادی است که بودجه ی زیادی برای یک ماشین اصلاح در نظر نگرفته اند. در برابر قیمتی که برای این مدل در نظر گرفته شده است ، ماشین اصلاحی بسیار با کیفیت برای اصلاح و سایه زدن به شما ارائه می شود.

تیغه های ماشین اصلاح اندیس fade به صورت ویژه ای تیز می باشد ، بنابراین هنگام سایه های نزدیک حتما جوانب احتیاط را رعایت کنید. در حالی که ممکن است حین سایه زدن لبه ها با سایر ماشین های اصلاح با مشکلاتی روبرو شوید ، در اینجا تنها موردی که باید بدان توجه داشته باشید تیزی تیغه هاست.

اگر بدنبال بهترین ماشین اصلاح برای لبه ها می باشید ، این مدل قادر است تا هر نوع مویی را به تمیزی ماشین های اصلاحی که قیمت بیشتری نسبت به این مدل دارند ، پیرایش کند.

یکی از ویژگی های ستودنی این مدل ، سایه های بسیار نرم آن می باشد. دارا بودن یک موتور قدرتمند نیز یکی دیگر از نقاط قوت این ماشین اصلاح به شمار می رود. با این حال ، لطافت آن حین اصلاح در دستانتان کاملا احساس شدنی است.

ماشین های اصلاح حرفه ای هنگام پیرایش لبه ها معمولا کمی ” سخت ” عمل می کنند ، بنابراین سایه زدن این نواحی برای مرتب کردن این قسمت بسیار سودمند است. شما می توانید برای خرید ماشین اصلاح مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/ماشین-اصلاح-سایه-حرفه-ای/
  • بهترین ماشین اصلاح های سایه زنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا