ماشین اصلاح و ریش تراش

از شر موهای زائد خود خلاص شوید !!!!

زمانی که کمد لباس های شما درفصل تابستان  تا سقف پراز لباس هایی مثل دامن , شورت و … است  دیگر هیچ  راهی نیست که نقاطی که مو های زاید رشد کرده است را از دیگران مخفی کنید . برای اینکه دراین فصل نیز ظاهر خود را خوب خفظ کنید ، ارشاکو به شما ۱۲ راه برای خلاص شدن از شر این مو های زاید پیشنهاد می کند  که شامل محصولاتی از قبیل کرم ها , اپیلاتور ها , بدن زن ها است . این ابزار ها قبلا در یک نظر سنجی امتحان شده اند و از مردم خواسته شده بود که از ۱ ( برای بدترین ) تا ۵ ( برای بهترین ) به این وسایل امتیاز دهند .

 

۱ . Schick Quattro برای زنان

 

۱
Schick Quattro برای زنان

امتیاز : ۴٫۸

به طور خاص این محصول برای تمیز کردن خطوط بیکینی طراحی شده است . این محصول شامل چهار تیغه در یک جهت و یک ضد آب در خلاف جهت آنهاست . استفاده از این وسیله بسیار آسان است فقط کافیست که آن را در خلاف جهت رویش مو حرکت دهیم . همچنین برای کوتاه کردن مو های پشت گردم در مردان نیز مناسب است . این دستگاه به خانوم هایی که از وکس استفاده نمیکنند پیشنهاد میشود .

 

۲ . نوار های موم صورت نایر Nair

 

۲
نوار های موم صورت نایر Nair

امتیار : ۴٫۶

اگر میخواهید ابرو ها ه گونه ها , و قسمت بالایی لب های خود را وکس کنید این محصول به شما پیشنهاد میشود که استفاده از آن بسیار آسان است فقط کمی درد دارد که آن هم بعد از چند بار استفاده دیگر تجربه نخواهید کرد . برای تسکین درد آن و مرطوب کردن پوست , بعد از استفاده از این بسته از دستمال مرطوب استفاده کنید . میتوانید به جای گرم کردن نوارها با دست از سشوار استفاده کنید تا در زمان هم صرفه جویی کنید.

۳ . کرم مو بر Nair

 

۳
کرم مو بر Nair

امتیار : ۴٫۲

این کرم برای ازبین بردن مو های پا استفاده میشود و شامل انواع مرطوب کننده , عصاره انار و سویا است . این محصول ممکن عوارض جانبی مثل سوزش یا خارش  داشته باشد و برای پوست های حساس پیشنهاد نمیشود . ابتدا مقدار کم آن را بر روی پوست امتحان کنید اگر مشکلی نبود میتوانید آن را به راحتی استفاده کنید ولی به یاد داشته باشید که برای اثرگذاری حداقل ۳ یا ۴ دقیقه باید صبر کنید . در ضمن این محصول معطر است و بیشتر استفاده کنندگان آن این نکته را گفته بودند که از طراحی بسته و بوی خوب آن راضی بودند .

۴ . بطری معطر موبر خالص سالی هانسن

 

۴
بطری معطر موبر خالص سالی هانسن

امتیاز : ۴٫۲

طراحی بطری این محصول به گونه ایست که استفاده از آن را آسان کرده است . این محصول یک کرم مو بر بدن است که کمتر از ۳ دقیقه نتیجه میدهد و برای مدت ۶ روز اثری از مو های زاید در بدن شما وجود نخواهد داشت . این محصول به مقدار کم معطر است ولی بوی ناخوشایندی ندارد . این نکته را به یاد داشته باشید که بهترین نتیجه را زمانی خواهید گرفت ککه مو های بدن شما به اندازه ی کافی رشد کرده باشند .

 

۵ .  بطری موبر صورت سالی هانسن

 

۵
بطری موبر صورت سالی هانسن

امتیاز : ۴٫۲

این محصول یک کرم موبر صورت است و برای خذف مو های زاید گونه , خط رویش مو , ابرو و قسمت بالای لب به کار میرود . این محصول مورد رضایت مصرف کنندگان واقع شده و مدت اثرگذاری آن تنها ۵ دقیقه است . ممکن است بعد از استفاده احساس کنید که صورت شما کمی قرمز شده است ولی به شما اطمینان میدهم که این یک مشکل جدی نخواهد بود . این یک محصول معطر است .

  1. کیت صورت Nair

 

۶
کیت صورت Nair

امتیاز : ۴

این محصول با یک فرمول خاص تهیه شده است که حاوی مرطوب کننده نیز هست . استفاده از آن بسیار ساده است و مانند سایر کرم های موبر است .

 

  1. اسپری معطر veet

 

۷
اسپری معطر veet

امتیاز : ۳٫۸

این اسپری مانند کرم های موبر ، بوی ناخوشایندی ندارد و تنها در ۳ دقیقه ، موهای زئد شما را از بین می برد . کرم موبر معطر veet نیز همین اثر را در مدت زمان طولانی تری نسبت به اسپری آن خواهد داشت ، اما با این حال ، باز هم زمان کمتری نسبت به اصلاح با تیغ و امثال آن می برد . اگر مجبور بودید هر روز موهای زائد پاهای خود را اصلاح کنید ، باید بگویم که این اسپری تا ۳ الی ۴ روز مانع رشد مجدد موهای زائد شما می شود . این بطری چندین بار قابل استفاده است و به هیچ عنوان یکبار مصرف نمی باشد .

 

  1. کیت چند منظوره ی Betty

 

۸
کیت چند منظوره ی Betty

امتیاز : ۳٫۸

این کیت ، یک مجموعه ی فوق العاده برای اصلاح موهای زائد است . این کیت شامل قیچی ، تیغ صورت تراشی ، کرم موبر و استنسیل . با توجه به بررسی های انجام شده ، کرم موبرهمانطور که انتظار می رفت ، بسیار عالی است ، و کمی بوی ناخوشایند دارد ؛ اما دلیل اصلی از دست دادن امتیاز ، استنسیل های موجود در این کیت هستند . این استنسیل های بسیار شل و ول هستند ، هر چقدرهم که  با دقت این کار را انجام دهید ، باز هم آنطور که اپیلاسیون مفید واقع می شود ، خوب کار نمی کند .

 

  1. دستگاه اپیلاتور ۳۶ تیغه ی Emoji

 

۹
دستگاه اپیلاتور ۳۶ تیغه ی Emoji

امتیاز : ۳٫۲۵

این دستگاه مجهز به ۳۶ دیسک موچین می باشد . اپیلیدی emoji می تواند موهای ۰٫۵ میلی متری شما را از بین ببرد و اثر آن تا ۶ هفته باقی می ماند . برخلاف فناوری کاهش درد که در این دستگاه موبر تعبیه شده است ، به احنمال زیاد کمی طول می کشد تا به درد خفیف آن عادت کنید . اگر برای اولین بار از آن استفاده کنید ، ابتدا کمی احساس سوزن سوزن می کنید ، گاهی اوقات و برای بعضی افراد ت حدی دردناک است که دائما از خودشان می پرسند چرا اینکار را می کنم !!! اما با این وجود ، کم کم این درد نیز در طول زمان بسیار کاهش می یابد . مسئله ی دیگری که در این باره وجود دارد ، مسئله ی زمان است . برای اصلاح خطوط بیکینی ۵ دقیقه و برای اصلاح موهای زائد یک پا ، ۱۰ دقیقه زمان می برد .

 

  1. کرم موبر ( قابل استفاده در حمام ) Nair

 

۱۰
کرم موبر ( قابل استفاده در حمام ) Nair

امتیاز : ۳

این کرم در برابر آب مقاوم است و میتوان از آن در حمام نیز استفاده کرد است . ابتدا مقداری از کرم را بر روی محل مورد نظر بمالید ، بعد از دو دقیقه ، با اسفنج مخصوصی که همراه آن خریداری کرده اید ، کرم ها را پاک کنید . این کرم ، تمام موهای زائد را تنها در این مدت کم ، از بین می برد . در هربار استفاده ، تقریبا ۴/۱ بطری مصرف می شود . و همین باعث می شود که برای یک بار اصلاح ، محصولات زیادی بخرید که در مقایسه با اصلاح با تیغ ، برایتان گران تمام می شود . به علاوه این کرم برای پوست های حساس اصلا مناسب نیست .

 

  1. ژل موبر معطر Veet

 

۱۱
ژل موبر معطر Veet

امتیاز : ۳

این ژل به جای اینکه موهای زائد شما را از بین ببرد ، آن ها را در خود حل می کند . پس از استفاده از ژل موبر veet ، نسبت به اصلاح با تیغ ، زمان بیشتری طول می کشد تا موهای زائد شما مجددا رشد کند . اصلاحی را که می شود با تیغ در ۳ تا ۵ دقیقه انجام داد ، با استفاده از این محصول حدودا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه طول می کشد تا ژل را بر روی پوست خود بمالید . در ضمن ، باید در طول این مدت ، دائما ژل را بر روی پوست خود مالش دهید .

 

  1. دستگاه اپیلاتور ۷۲ تیغه ی Emoji

 

۱۲
دستگاه اپیلاتور ۷۲ تیغه ی Emoji

 

امتیاز : ۲٫۵

این دستگاه اپیلاتور با ۷۲ تیغه ی موچین طراحی شده است که امن تر و مفید تر از اصلاح با تیغ و یا اپیلاسیون است . هرچه تعداد تیغه ها بیشتر باشد ، مسلما اصلاح نیز سریع تر صورت می گیرد . اما مشکل این دستگاه این است که هنگام اصلاح درد آور است . متاسفانه به دلیل شدت دردی که مصرف کنندگان متحمل می شوند ، اغلب از استفاده ی دوباره از آن دوری می کنند .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله از شر موهای زائد خود خلاص شوید با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا