برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس شارژی اسلیم لاین یون شوگر اسکال Andis Slimline Ion Cordless Trimmer- Sugar Skull

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت اندیس شارژی اسلیم لاین یون شوگر اسکال Andis Slimline Ion Cordless Trimmer- Sugar Skull کد 16534 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
10,083,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس شارژی اسلیم لاین یون شوگر اسکال Andis Slimline Ion Cordless Trimmer- Sugar Skull جزو خوش رنگ و لعاب ترین ماشین اصلاح های برند اندیس می باشد که به تازگی در سری اسلیم لاین ها وارد بازار شد.
ماشین اصلاح Sugar Skull با بدنه پلیمری سبک خود حدود 136 گرم وزن دارد و همچنین طراحی ارگونومیک آن ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری، کار با آن را راحت می کند.
خط زن اسلیم لاین مجهز به موتور قدرتمند چرخشی (Rotary) می باشد و با ولتاژ جهانی کار می کند. تیغه T شکل آن از جنس استیل ضد زنگ بوده و بیشتر مناسب برای خط زنی و شکل دادن به اصلاح است. همچنین دارای باتری لیتیوم یونی است که بعد از 2 ساعت شارژ، تا 2 ساعت بدون توقف کار می کند هم بصورت با سیم قابل استفاده است و هم بی سیم.
پکیج محصول شامل: شارژر، استند شارژر، 6 عدد شانه اصلاح، روغن اصلاح، فرچه، آداپتور، محافظ تیغه.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح Andis Slimline دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت اندیس شارژی اسلیم لاین یون شوگر اسکال Andis Slimline Ion Cordless Trimmer- Sugar Skull را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
2 ساعت
مدت زمان برای شارژ شدن
2 ساعت
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-01-27

باسلام خدمت تیم خوب وزحمتکش ارشاکو کلیپر باهمین طرح sugar skullرو هم بنده در سایت اندیس دیدم میشه لطفا موجود کنید قصد خرید دارم ممنون

1399-01-17

کی موجود میشه؟

1399-02-21

درود فعلا جزو محصولات سفارشی هست و به سفارش خریدار شخصی وارد و تحویل میشود همانظور که مشاهده میفرمایید و ذکر شده است :در صورت سفارش از خارج از کشور وارد میشود" اگر موجود کنیمش و در انبار بیاریمش ذکر میشود "موجود" موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم