برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تریمر و ماشین اصلاح اندیس سی تی اکس کرد کلیپر CTX Corded Clipper/Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تریمر و ماشین اصلاح اندیس سی تی اکس کرد کلیپر CTX Corded Clipper/Trimmer کد 14316 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,043,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تریمر و ماشین اصلاح اندیس سی تی اکس کرد کلیپر CTX Corded Clipper/Trimmer از جمله ماشین های بی نظیر مدل اندیس می باشد که با ورود به بازار با استقبال چشم گیر مردم و بالخصوص آرایشگر های سرشناس و معروف جهان مواجه شد و به دلیل کیفیت و استاندارد بودن و قیمت مناسب نسبت به کیفیت فروش بالا و محبوبیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.
حال از خود می پرسیم که با تیغ هم میشه ریش های خود را کوتاه و اصلاح نمود چرا هزینه کنیم و تریمر و ماشین اصلاح بخریم؟
در زمان قدیم بدلیل نبود پیشرفت زیاد و کمبود امکانات با استفاده از تیغ و قیچی مردم اصلاح می کردند اما امروزه با پیشرفت علم و با وجود ماشین های تریمر و ماشین اصلاح نیاز به هزینه مکرر نیست و با استفاده از این دستگاه به پوست خود احترام گذاشته و دیگر جوش های بد و اذیت کننده بد از اصلاح را هرگز نخواهید دید و به راحتی و در هر موقعیتی که بخواهید می توانید خود را اصلاح کنید و همچنین از نظر اقتصادی تیغ ها یک بار مصرف هستند ولی با یک بار هزینه برای این دستگاه تریمر در اقتصاد خانواده خود صرفه جویی کرده اید.
تنوع ماشین های ریش تراش در بازار بسیار زیاد است و می توان آنهارا بر حسب نوع تیغه دسته بندی کرد اما برای پیاده کردن انواع مدل های ریش تراش باید یک ماشین اصلاح خریداری کنید که پیشنهاد سایت ershaco.com به شما دوستان عزیزی که همیشه به زیبایی، تمیزی و پوست خود اهمیت و احترام میگذارید ماشین اصلاح تریمیر andis می باشد.
CTX Corded Clipper/Trimmer جزء  ماشین های ریش تراش و ماشین اصلاح است که برخلاف بعضی از ماشین های ریش تراش که فقط برای صورت مورد نیاز است این ماشین اصلاح با استفاده از اقلام جانبی متنوع تر مورد استفاده از فرق سر تا نوک انگشتان شما می باشد.
چنین مجموعه هایی ست اصلاح نام دارند که با توجه به ارزش خرید بالایی خود بسیار پر طرفدار هستند.
ماشین های اصلاح andis کار خود را به صورت حرکت رفت و برگشت انجام می دهند و بسیار ساده می باشد و این ماشین تریمر Andis برای اصلاح سر و صورت و کلیه نقاط بدن، بالخصوص نقاط حساس تعبیه شده است که برای پیاده سازی انواع مدل های ریش و سبیل مناسب است.
تریمر و ماشین اصلاح اندیس سی تی اکس کرد کلیپر CTX Corded Clipper/Trimmer دارای یک موتور قدرتمند و بسیار سبک نسبت به مدل های هم رده خود و بسیار خوش دست می باشد .
Andis دارای چهار شانه برای اصلاح موی شما می باشد که به راحتی و بسیار مرتب می توانید موهای خود و فرزندتان را کوتاه نمایید و همچنین با استفاده از دستگاه سایه بندازید و بعد از اتمام کار به راحتی سری دستگاه را بردارید و به وسیله شانه تمیز کننده موهای روی دستگاه را تمیز نمایید.
اندیس یکی دیگر از مدل های بدون سر و صدا و با کمترین صدا را وارد بازار کرد و می توانید با استفاده از روغنی که در درون جعبه موجود می باشد هر از چند گاهی دستگاه اصلاح خود را روغن کاری کنید تا یک دستگاه اصلاح مادام العمر داشته باشید.
ویژگی های تریمر اندیس یک موتور قدرتند 8000SPM ، بسیار سبک تر نسبت به مدل های هم رده خود 20% - OZ 3 ، شکلی ابتکاری برای راحتی و کنترل بیشتر، تمیز کردن آسان تیغه ها، تعبیه ولتاژ دوگانه برای استفاده جهانی، ابعاد محصول 5.5*3*5*8 اینچ. لبخند شما نشانه رضایت ماست.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تریمر اندیس CTX Croded Clipper/Trimmer دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو تریمر و ماشین اصلاح اندیس اکس کرد کلیپر  CTX Corded Clipper/Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح سر و صورت اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل
خط زن
هست
منبع تغذیه
تعبیه سیم شارژ و دو ولتاژ برای استفاده جهانی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم