برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست شانه ماشین اصلاح اندیس Andis Magnetic Guide Comb Set Small

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست شانه ماشین اصلاح اندیس Andis Magnetic Guide Comb Set Small کد 10052 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,809,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست شانه ماشین اصلاح اندیس Andis Magnetic Guide Comb Set Small شامل 5 شانه راهنمای اصلاح اندی است که با بهترین کیفیت طراحی شده اند و قابل استفاده در مدل های MBA, MBX, MC-2, ML, MA-1, RACA, PM-1, PM-2, PM-3 و PM-4 می باشد. طوری طراحی شده اند که به راحتی به ماشین اصلاح متصل م یشوند دارای دو آهنربا می باشند که برای نگه داشتن روی ماشین اصلاح کمک می کند. دارای دوام و کیفیت بالایی است و در اندازه های1.5، 3، 6، 10 و 13 میلی متری برش را انجام می دهند. می توانید به طور جداگانه خریده و برای ماشین اصلاح خود مورد استفاده قرار دهید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ست شانه مگنتی ماشین اصلاح اندیس را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر نمایش ظاهری ست شانه ماشین اصلاح اندیس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست شانه ماشین اصلاح اندیس Andis Magnetic Guide Comb Set Small  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست شانه ماشین اصلاح اندیس Andis Magnetic Guide Comb Set Small  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شانه راهنمای ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم