برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Oil کد 14706 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
468,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(39 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Oil روغنی بدون رنگ و بو است که به منظور تمیز کردن و روان کنندگی تیغه ماشین اصلاح و همچنین برای قیچی به کار میرود. به طور معمول لازم است که پس از هر بار استفاده از ماشین اصلاح روغنکاری شود چرا که اگر تیغه به درستی کار نکند به تدریج کند میشود و احتمال بریدگی پوست شما وجود دارد علاوه بر این در کاهش سرعت کوتاه کردن موهایتان تاثیر فراوانی دارد.برای جلوگیری از این امر میتوانید از روغن ماشین اصلاح اندیس استفاده کنید تا از عملکرد بهتر ماشین اصلاحتان مطمئن شوید.
با به کار بردن روغن اندیس تیغه ماشین اصلاح شما از زنگ زدگی در امان میماند و همچنین موجب میشود که اصلاحی بدون درد و کشیدگی مو داشته باشید چرا که اگر ماشین اصلاح به خوبی روغن کاری نشده باشد در حین اصلاح موهای شما را میکشد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ روغن تیغه ماشین اصلاح اندیس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد روغن تیغه ماشین اصلاح اندیس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی Ershaco.com روغن تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تیغه ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-10-19

سلام تازه این محصول به دستم رسیده ؛ کالا های ارسالی با مشخصات ارایه شده مطابقت داشت به نظر میرسد محصول با کیفیتی باشدوبا توجه به اینکه مقدار این روغن قابل توجه است حد اقل برای مدتی از شر روغن های بی نام و نشان و بی کیفیت راحت می شم .البته اگر قیمت آن کمتر بودبهتربود . بسته بندی کالا ها هم خیلی خوب بود .از شما متشکرم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم