برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تمیز کننده 7 کاره تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Cleaner

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تمیز کننده 7 کاره تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Cleaner کد 14703 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,332,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تمیز کننده تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Cleaner محصولی بسیار با کیفیت است و این قابلیت را دارد که تیغه ماشین اصلاح شما را از باقیمانده موهای تراشیده شده و آلودگی های بر روی آن پاک کند.با استفاده کردن از تمیزکننده اندیس شما میتوانید جلوی زنگ زدگی تیغه ماشین اصلاح را که در نتیجه آن تیغه کند شده و احتمال بریدگی پوست و لک دار شدن آن وجود دارد را بگیرید.
پس از استفاده از ماشین اصلاح بر روی تیغه آن سلول های پوستی و خون باقی میماند که زمینه ی مناسبی برای رشد باکتری هاست که موجب بروز مشکلاتی از جمله عفونت ها میشود که با به کار بردن تمیز کننده ماشین اصلاح اندیس میتوان از وقوع آن جلوگیری کرد همچنین تمیز کننده تیغه اندیس به ماندگاری و طولانی تر شدن عمر تیغه ماشین اصلاح شما کمک میکند و شما میتوانید تیغه های ایمن و سالمی را برای همیشه داشته باشید.

در ویدیو زیر معرفی تمیز کننده تیغه ماشین اصلاح اندیس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد تمیز کننده تیغه ماشین اصلاح دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو تمیز کننده تیغه ماشین اصلاح اندیس Andis Blade Clipper Cleaner را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تمیز کننده تیغه ماشین اصلاح اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم