ورزش و سلامتی

بایک حرکت ساده در خانه نیز اندامی مناسب داشته باشید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : شاید شما هم جزو افراید هستید که وقتی برای ورزش کردن در بیرون از منزل ندارند و یا هزاران دلیل دیگر . اما بهتر است نگران نشوید ، شما در منزل و با انجام چند حرکت ساده نیز می توانید به اندامی مناسب و سلامتی کافی دست یابید . امروز قصد داریم این چند ورزش ساده را به شما معرفی نماییم . در ادامه مطلب همراه ارشاکو بمانید …

 

پیاده روی در منزل را شروع کنید 

از میان افرادی که به تدریج به طرفداران این سبک ورزشی افزوده شدند، باید به زنان خانه دار و مادرانی اشاره کرد که به دلیل نگهداری از فرزندان کوچک و عمدتا نوزادان، زمان بیشتری در خانه هستند و فراغت کمتری برای خروج از خانه و حضور در باشگاه های ورزشی دارند.

در ایران اگرچه هنوز این برنامه ها به طور کامل در دسترس نیست اما شرکت های بخش خصوصی هستند که بخشی از برنامه های تلویزیونی پیاده روی در خانه را در قالب دی وی دی هایی برای فروش آماده کرده اند اما حتی اگر به آنها دسترسی پیدا نکنید باز هم راهی هست و آن اینکه می توانید از طریق اینترنت بخشی از برنامه های رایگان برای دانلود را دریافت کنید. اما پیش از همه این کارها شاید لازم باشد بدانید که این برنامه چه ویژگی هایی دارد و چرا پیاده روی در خانه که ممکن است ایده ای نه چندان جذاب و در نگاه اول کسالت آور باشد، اینچنین مورد توجه جهانی قرار گرفته و به ویژه بسیاری از زنان از طرفداران آن هستند.

پیاده روی
پیاده روی

 

 

سنسون، با وجود اینکه خودش یک ورزشکار حرفه ای است اما پیاده روی را به عنوان یکی از ورزش های اصلی برای سلامت انسان و همچنین تناسب اندام معرفی می کند و بر این موضوع تاکید زیادی دارد که برای سوزاندن کالری بیشتر در روز و به تبع آن لاغری بیشتر و تناسب اندام، حتما نیازی نیست که چند روز در هفته را با وسایل ورزشی عجیب و غول پیکر سر و کله بزنید، هر چند می توانید ورزش کردن از آن طریق را هم دنبال کنید اما این روش یعنی پیاده روی سبک اما منظم و هدفمند چه در خانه و چه بیرون از خانه و در فضای باز می تواند به همان اندازه برای شما نتیجه بخش باشد.

مطالعات بسیاری نشان داده است که ورزش می تواند از سرطان کولون پیشگیری کرده و در افراد مبتلا به این بیماری نیز اثرات ورزش منظم به شکل افزایش کیفیت زندگی و کاهش میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری خود را نشان می دهد.

در برنامه پیاده روی در خانه شما با انواع مختلفی از یک برنامه ورزشی مواجه هستید. می توانید از یک تا چند مایل پیاده روی کنید و در پایان هر مایل برنامه به شما اعلام می کند که چند کالری از دست داده اید. پیاده روی در خانه روزی یک ساعت بیشتر وقت شما را نمی گیرد اما بعد از چند هفته مطمئن باشید که شما هم یکی از هواداران این روش محبوب خانگی می شوید. پیاده روی به عنوان یکی از مفیدترین، در دسترس ترین و کم هزینه ترین ورزش ها به راحتی می تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا