برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین ماشین ریش تراش فویلی

بهترین ماشین ریش تراش فویلی

در ریش تراش های فویلی تیغه های ریش تراش زیر یک فویل (توری) محافظ قرار گرفته اند و دارای حرکت رفت و برگشتی هستند.
موی های ریش از طریق سوراخ های تعبیه شده در فویل محافظ به سمت تیغه ها هدایت می شوند تا بریده شوند پس در صورت استفاده باید آن را مستقیم روی پوست بکشید؛ تیغه ها پشت فویل هستند بنابراین تماسی با پوست شما ندارند و هیچ گونه آسیب و بریدگی روی پوست به وجود نمی آورند. تکنولوژی برش ساده و مستقیم است و اصلاحی تمیز و با دقت ایجاد می شود
معمولا تعداد تیغه ها در ریش تراش های فویلی سه تیغه یا چهار تیغه هستند و بدیهی است که انواع چهار تیغ، سریع تر از مدل های سه تیغ کار اصلاح را انجام می دهند.
در نظر داشته باشید که هنگام اصلاح با ریش تراش های فویلی، دست شما باید حرکت رفت و برگشتی داشته باشد نه حرکت چرخشی؛ و به خاطر حرکتی محدودی که دارد برای اصلاح های ظریف و ایجاد خط ریش و مدل دادن به ریش کارایی بیشتری دارند.

فروشگاه ershaco.com ریش تراش های صفر زن فویلی (ورقه ای) و چرخشی (دوار) ،ماشین های اصلاح صورت ضد آب و ماشین اصلاح سر و صورت و بدن را با قیمت مناسب و ارزان و گارانتی شرکتی به فروش می رساند؛ برندهای موجود در فروشگاه اینترنتی ارشاکو از مارک های معتبر دنیا از جمله پاناسونیک ، براون، فیلیپس ، وال ، کیمی و جیمی و ... هستند.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم