برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین ریش تراش مردانه قیمت با مناسب

بهترین ریش تراش مردانه با قیمت مناسب

امروزه استفاده از ماشین های اصلاح صورت که با نام ریش تراش های مردانه معروف هستند بیشتر از تیغ های سنتی و خود تراش های دستی رایج شده است و این انتخاب به دلیل استفاده ی راحت و کارآمد از ریش تراش های برقی و همچنین اصلاح بی نقص و یک دست بدون آسیب به پوست به نسبت نمونه های خودتراش و ژیلت های دستی است.
ماشین های ریش تراش به دو صورت فویلی (ورقه ای) یا چرخشی (دوار) تقسیم بندی می شوند، که با توجه به نیاز خود می توانید یک از دو مورد را انتخاب کنید.
ریش تراش‌ چرخشی دارای سه سر تیغه گرد با دیسک های پر سرعت در داخل آنها است و این تیغه‌های چرخشی بسیار منعطف بوده و قادر به خم شدن به سمت داخل و چرخیدن در همه جهات هستند و این ویژگی ماشین اصلاح چرخشی برای بینی، فک و چانه بسیار کاربردی است.
ولی ماشین اصلاح صورت فویلی معمولا مستطیل شکل است و دارای تیغ هایی در داخل آن است که با سرعت زیاد به جلو و عقب در یک راستا حرکت می‌کنند، ریش تراش‌های فویلی فقط می توانند از چپ به راست یا بالا به پایین حرکت کنند، و قادر به چرخیدن نیستند و در طراحی آنها از یک لایه نازک تور که تیغه‌های اصلاح را می پوشاند، استفاده شده است؛ این تور هنگام اصلاح باعث می‌شود که موها از سطح پوست بلند شده و راحت ‌تر تراشیده شوند و همچنین مانع برخورد تیغ با سطح پوست و آسیب دیدگی می شود.

فروشگاه آنلاین ارشاکو بهترین ماشین های ریش تراش ضد آب و ماشین اصلاح صورت صفر زن از برندهای وال (WAHL )، موزر (MOSER ) ، فیلیپس ( PHILIPS ) ، پاناسونیک ( panasonic)، براون (braun) و... را با قیمت مناسب و گارانتی ارائه می دهد.

ماشین اصلاح سر و صورت وال لیتیوم پرو شارژی Wahl wm 8541_830y Lithium Pro Stubble Trimmer ماشین اصلاح سر و صورت وال لیتیوم پرو شارژی Wahl wm 8541_830y Lithium Pro Stubble Trimmer
پیشنهاد ویژه محدود
3,565,000 تومان 3,719,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت وال لیتیوم پرو شارژی Wahl wm 8541_830y Lithium Pro Stubble Trimmer کد 18740 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم