برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک سری لمدش Panasonic ES-LV9QX Electric Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک سری لمدش Panasonic ES-LV9QX Electric Shaver کد 16753 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
17,089,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش Panasonic ES-LV9QX Electric Shaver با طراحی ارگونومیک تا سال 2020 تنها ماشین با سری 5 بعدی است و دارای خط زن می باشد و بصورت برش مستقیم اصلاح می کند و موتور پرقدرت با سرعت نوسان 14000 دور و بالاترین سرعت کات کردن 70.000 دور در دقیقه دارداز ویژگی های قابل ذکر در ماشین ریش تراش ES-LV9QX  جنس تیغه  از استیل ضد زنگ می باشد  که قابلیت اصلاح با شماره صفر و استفاده به صورت خشک و مرطوب (ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش) را دارد.ریش تراش Panasonic ES-LV9Q باتری قابل شارژ (بی سیم) و دارای استند شارژ است مدت شارژ کامل 60 دقیقه و مدت استفاده پس از شارژ 45 دقیقه است و دارای مدت شارژ سریع 5 دقیقه است. ریش تراش ES-LV9QX دارای پایه‌ی شارژ و تمیز‌کننده‌ی اتوماتیک است و دارای صفحه‌نمایش LED با نمایش باتری ، وضعیت شارژ،  قفل مسافرتی و  عملکرد قفل هوشمند است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) پاناسونیک سری لمدش Panasonic ES-LV9QX Electric Shaver را مشاهده می کنید.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح پاناسونیک  ES-LV9QX  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت پاناسونیک سری لمدش Panasonic ES-LV9QX Electric Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
60 دقیقه
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
دارای سری پنج بعدی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم