برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماسک و صورتک کالیفورنیا کاستوم گارگویلز بیدار California Costume Gargoyls Awakening Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک کالیفورنیا کاستوم گارگویلز بیدار California Costume Gargoyls Awakening Mask کد 14745 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,111,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت کالیفورنیا کاستوم گارگویلز بیدار California Costume Gargoyls Awakening Mask با نمای کلی فوق العاده است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و شما میتوانید ماسک کالیفورنیا کاستوم را چه در مراسم و مهمانی های هالووین و چه مهمانی هایی که به طور تصادفی با موضوع های ترسناک برگزار می شوند مورد استفاده قرار دهید و از ماسک هیجان انگیز گارگویلز بیدار لذت ببرید و دیگران را به خوبی بترسانید.ماسک صورت گارگویلز از جنس فوم است و استفاده از آن راحت است و به خوبی روی سر شما قرار می گیرد.
دهان ماسک صورت کالیفورنیا کاستوم گارگویلز قابلیت باز و بسته شدن را دارد و با حرکت فک شما دهان ماسک هم باز و بسته می شود.ماسک گارگویلز دارای تهویه مناسب است و شما می توانید به راحتی نفس بکشید و از سرگیجه و تهوع در امان باشید علاوه بر این ماسک صورت کالیفورنیا کاستوم را میتوان بدون نگرانی از اینکه رنگ طرح ماسک پاک شود در صورت لزوم شست و بارها استفاده کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت Gargoyls Awakening دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت کالیفورنیا کاستوم گارگویلز بیدار California Costume Gargoyls Awakening Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک و صورتک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ماسک صورت تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask, Halloween Masks for Adults ماسک صورت تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask, Halloween Masks for Adults
پیشنهاد ویژه محدود
4,403,000 تومان 4,603,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک تری استامپ دلقک قاتل( دلقک شیطانی) لاتکس Tree Stump Evil Clown Mask کد 19306 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم