برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور و جکوزی برقی پا امسیگ EmsiG FW333 Foot massager

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور و جکوزی برقی پا امسیگ EmsiG FW333 Foot massager کد 19603 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,228,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور و جکوزی پا امسیگ EmsiG FW333 Foot massager به وسیله ی حباب هایی که ایجاد می کند باعث ریلکسی و کاش خستگی های پا و کل بدن می شود و مناسب برای جکوزی، سالن های زیبایی و منازل است؛ نوع ماساژ لرزشی به همراه 2 غلطک چرخان بزرگ و کفه میله ای شکل کوتاه جهت افزایش جریان خون وظیفه ی ماساژ را برعهده دارند.
ماساژور EmsiG FW333 دارای گرم کننده المنتی قوی جهت گرم کردن آب و 3 حالت کار بدون آب، با آب سرد، با آب گرم و همچنین حباب درمانی با ایجاد حباب در آب است که با ایجاد ویبره ماساژ قوی تولید می کند و از آنجایی که تمام مراحل جکوزی با آب است این مدل EmsiG FW333 محافظ پاشیدن آب به بیرون دارد تا باخیال راحت به ماساژ پای خود بپردازید.
ویژگی های دیگر جکوزی و ماسا ژورFW333  توان 340 وات ، ضد لغزش دارای موتور چرخان با سری برس شکل، ماساژی و سنگ پا و ساخت آلمان است

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی بدن امسیگ FW333 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماساژور ارشاکو ماساژور و جکوزی پا امسیگ EmsiG FW333 Foot massager را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
پاها
توان مصرفی
340 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم