برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشک برقی گرمایی امسیگ EmsiG HP108 Heating pad

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشک برقی گرمایی امسیگ EmsiG HP108 Heating pad کد 19597 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,438,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشک برقی گرمایی امسیگ EmsiG HP108 Heating pad سایز یک نفره (ابعاد 60 × 40 cm) است که به وسیله ی برق کار می کند سیستم گرمایشی یکنواخت دارد و دما را در حد مطلوبی بالا می برد و باعث رفع خستگی و دردهای مفاصل می شود. دارای نمایش علامت گرما روی LCD به معنی گرم شدن و پنهان کردن آن به معنای توقف خودکار استامنیت بالا در برابر برق گرفتگی است.تشک برقی EmsiG HP108 در مقابل برق گرفتگی بسیار امن است و دارای گرمایش سریع با 9 سطح درجه تنظیم دما است که برای رسیدن به حرارت اولیه فقط 15 دقیقه وقت نیاز دارد .
سایر ویژگی های تشک HP108 دارای پد و روکش قابل شستشو با ماشین لباسشویی، سوکت جدا شونده از تشکچه برای شستشو، تنظیم حالت sleep خاموشی دستگاه، تایمر قابل تنظیم، نمایشگر LCD ، توان دستگاه 100 وات و منبع انرژی آداپتور برق است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشک برقی امسیگ HP108 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی تشک برقی ارشاکوتشک برقی گرمایی امسیگ EmsiG HP108 Heating pad را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشک برقی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات فیزیکی
ابعاد
60 × 40 cm
سایز
تکنفره
سایر مشخصات
قابلیت تنظیم دما
دارد
گرمایش سریع توربو
دارد
توان مصرفی
100 وات
قابلیت شستشو به صورت
ماشینی
سیستم خاموشی خودکار
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم