برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی صورت و بدن امسیگ سبک Emsig ML104 Massager

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی صورت و بدن امسیگ سبک Emsig ML104 Massager کد 19601 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,238,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی صورت و بدن امسیگ سبک Emsig ML104 Massager وسیله ای کاربردی با استفاده آسان برای جریان انداختن گردش خون است که با استفاده از برق شهری کار می کند و قابل استفاده برای نقاط مختلف بدن است.
ماساژور امسیگ ML104 ماساژور لرزشی دارای 4 مدل سری برای ماساژ است که ماساژور ضربه ای و قابل استفاده برای نقاط مخلف بدن است و ایجاد گرمای تسکین بخش برای درد می کند قابلیت کارکرد هم با مادون قرمز و هم بدون مادون قرمز را دارد و همچنین دارای قابلیت تنظیم سرعت با کلاهک چرخان 180 درجه است، ماساژور Emsig ML104 قابل استفاده در مراکز درمانی، فیزیوتراپی و مصارف خانگی با کاربرد لاغری، درمانی و ریلکسیشن است و با توان مصرفی 13 وات کار می کند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی بدن امسیگ ML104 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماساژور ارشاکو ماساژور صورت و بدن امسیگ سبک Emsig ML104 Massager را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
تمام بدن
مادون قرمز
دارد
توان مصرفی
13 وات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم