برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

بالش طبی پشت کمری امسیگ EmsiG KF02 Medical Backrest

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید بالش طبی پشت کمری امسیگ EmsiG KF02 Medical Backrest کد 19608 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,278,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

بالش طبی پشت کمری امسیگ EmsiG KF02 Medical Backrest از مواد اولیه با کیفیت و با دوام بسیار ساخته شده که گردش هوای مناسب دارد و به خوبی گودی کمر را پر می کند و مانع کمردرد و تغییر حالت ستون فقرات می شود و مناسب افراد دارای کمردرد مزمن و دیسک کمر است و همچین برای افراد سالم مانع از آسیب های جدی به مهره ها می شود.رویه بالش از پنبه،کتان، الیاف طبیعی با قابلیت شستشو ساخته شده و فناوری فوم حافظه دار حرارتی دارد که باعث رفع درد متاثر از نشستن طولانی مدت می شود و ساختار پذیری با توجه به حالت بدن و خاصیت برگشت به حالت اولیه پس از مدت بسیار کوتاه دارد . دارای ابعاد 48 * 10 * 36 سانتی مترمی باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پشتی طبی امسیگ KF02 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پشتی کمری طبی ارشاکو بالش پشت کمری امسیگ EmsiG KF02 Medical Backrest را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پشتی طبی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ماده داخلی
فوم نرم
قابلیت شستشو
دارد
نوع
بالش پشت کمری
پر شده با
فوم نرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم