برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

تشکچه برقی بیورر Beurer Heating Pad HK44

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تشکچه برقی بیورر Beurer Heating Pad HK44 کد 12050 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قرمز
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

تشکچه برقی بیورر Beurer Heating Pad HK44 در ابعاد 30* 50 سانتیمتر تهیه شده و جنسی بسیار نرم و گرم شبیه به کیسه آب گرم دارد. استفاده از تشکچه بیورر HK44 بسیار آسان بوده و قابلیت تنظیم دما در سه مرحله را نیز دارد تا بتوان از آن در بهترین حالت و مطلوب ترین دما استفاده نمود. بیورر HK44 مجهز به سیستم محافظت افزایش دمای BSS می باشد و از بالا رفتن بیش از حد دما در موارد بروز مشکل جلوگیری می کنند.
همچنین HK44 مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و پس از 90 دقیقه خاموش می شود. به این ترتیب به راحتی می تواند در زمان خواب و استراحت مورد استفاده قرر گیرد. در صورت کثیف شدن تشکچه HK44 از آنجا که سیم ها قابلیت جداسازی از تشکچه را دارند، می توان از ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه سانتیگراد جهت شستشوی کامل آن استفاده کرد.
یکی از خصوصیات بارز تشکچه برقی HK44 بیورر وجود حفره های ریز بر روی آن می باشد که با عبور هوا از آسیب های احتمالی به پوست جلوگیری می کند و طراحی و ابعاد آن به گونه ای است که می تواند برای همه قسمت های بدن کاربرد داشته باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره تشکچه برقی Beurer Heating Pad HK44 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو تشکچه برقی بیورر Beurer Heating Pad HK44 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تشکچه برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم