برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

مبل ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC5000

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید مبل ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC5000 کد 10689 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
258,994,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

مبل ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC5000 برای ماساژ کل بدن طراحی شده است که با آرامش و بهترین حالات ماساژ همراه است. این مبل راحتی شما را از مشغله های روزانه رها می کند و خستگی عضلانی را به حداقل می رساند. ماساژ شیاتسو که مبدا آن آسیا است شیوه ای از ماساژ می باشد که با استفاده از انگشت ها شست و یا کف دست انجام می شود و نتیجه آن احساس آرامشی دلپذیر است. ماساژورهای ما با کلاهک گردان با پیروی از این شیوه ساخته شده اند.
این ماساژورها به خاطر فشار و شدتی که وارد می آورند تا اعماق بافت های بدن نفوذ می کنند و برای رفع گرفتگی عضلات و شل کردن ماهیچه ها موئثرند. اگر کشیدگی عضلات،درد و خستگی زندگی روزمره شما را مختل کرده یک ماساژ آرامبخش معجزه خواهد کرد.
از ویژگی های بارز مبل ماساژ MC5000 می توان به موارد زیر اشاره کرد.
ماساژ موضعی و یا بخشی از بدن - تنظیم اتوماتیک پشتی صندلی و جای پا -  تنظیم به صورت خوابیده - قابلیت تنظیم ماساژ کل بدن با 4 کلاهک سیستم ماساژ - ماساژ با فشار هوا برای صندلی و قسمت ساق پا به صورت جداگانه - امکان انتخاب اتوماتیک 3 برنامه ماساژ، آرامش بخش، رفع خستگی و درمانی  - امکان انتخاب 5 نوع ماساژ  - 3 شدت مختلف برای ماساژ با فشار هوا - کلاهک های ماساژ با 3 پهنای قابل تنظیم - تنظیم زاویه پشتی مبل به صورت خوابیده -افقی - روکش چرمی(چرم مصنوعیpu) - کلید دستی با نمایشگر روشن و بزرگ - دارای 2 چرخ زیر صندلی
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مبل ماساژ Beurer Massage Chair MC5000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو مبل ماساژ بیورر Beurer Massage Chair MC5000 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید مبل ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم