برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پتو برقی شنلی بیورر Beurer Electric cape HD50

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پتو برقی شنلی بیورر Beurer Electric cape HD50 کد 10734 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • کرم
نام تجاری:
9,373,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پتو برقی شنلی بیورر Beurer Electric cape HD50 همان چیزی است که شما بعد از یک روز خسته کننده و سخت به آن نیاز دارید. البته پتو برقی فصل خاصی را نمی طلبد و می توانید حتی در فصول تابستان هم بعد از یک فعالیت ورزشی سنگین برای گرم کردن خود از آن استفاده کنید و اجازه دهید بدنتان به آرامی سرد شود و اما در فصل پاییز و زمستان این پتو برقی خیلی می چسبد.
با برخورداری از درجه تنظیم دما شما می توانید دمای دلخواه پتوی خود را داشته باشید و دیگر نیاز نیست برای گرمای زیاد چندین پتوی سنگین استفاده کنید. پتو برقی بیورر HD50 حالت شنلی دارد و می توانید بر روی دوش خود باندازید و به راحتی حرکت کنید و گرمای بدن خود را حفظ کنید. همچنین می توانید در تراس خانه راه بروید و گرم شوید. پتو برقی HD50 بسیار نرم و خوش فرم است و قابل شستشو می باشد، استفاده از آن سبب گرم شدن است که حالت آرامبخشی را نیز القا می کند و حاصل گرمای مناسب و جریان گردش خون صحیح در بدن است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پتو برقی شنلی Beurer Electric cape HD50 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو پتو برقی شنلی بیورر Beurer Electric cape HD50 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پتو برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم