برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG100

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG100 کد 10695 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,678,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG100 یک ابزار فوق العاده برای ماساژ تمام نقاط بدن با کمترین هزیته ها است. بعد از یک روز خسته کننده و پر کار ممکن است بدن شما احساس خستگی و کوفتگی داشته باشد، ماهیچه ها خسته و درد های عضلانی ممکن است آزار دهنده باشد Beurer Massager MG100 با دو قابلیت مادون قرمز و لرزشی می تواند برای رفع خستگی، استرس ها و آرام سازی ماهیچه های بدن مناسب باشد. ماساژور MG100 با ویژگی های خوب و بی نظیر یکی از مناسب ترین دستگاه های ماساژ خانگی به شمار می رود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور برقی Beurer Massager MG100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماساژور ارشاکو ماساژور برقی بیورر Beurer Massager MG100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
برقی
مناسب برای
تمام بدن
مادون قرمز
دارد
توان مصرفی
20 وات
سایر مشخصات و قابلیت ها
- مناسب اتاق های ماساژ و ماساژورهای حرفه ای- طراحی مناسب برای ماساژ عضلات عمومی بدن: ریکاوری ورزشکاران- سری های شانه ای،دانه دانه- وزن: 1.7 کیلوگرم- ابعاد: 16 × 15 × 45- دارای 4 برنامه‌ی ماساژ- دارای 5 حالت شدت ماساژ- طول سیم: 1.5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم