برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماساژور دستی بیورر Beurer Handled Mini Massager MG30

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماساژور دستی بیورر Beurer Handled Mini Massager MG30 کد 10686 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • بنفش
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماساژور دستی بیورر Beurer Handled Mini Massager MG30 یکی از مناسب ترین و ارزان ترین راه های ماساژ دستی است که به راحتی و بدون نیاز به امکانات خاصی می توانید تمام بدن خود را به صورت دستی ماساژ دهید. ماساژور بیورر MG30 دستی برای تمام نقاط بدن مناسب بوده و به راحتی قابل استفاده است. این ماساژور سه تکه است و برای نقاط مختلف قابل استفاده می باشد. ماساژور MG30 را می توانید در داخل حمام و یا استخر نیز استفاده کنید. مکان مرطوب در کارکرد این ماساژور خللی ایجاد نمی کند و در عین سادگی و کوچکی بسیار کم صدا و آرام است و می توانید از روغن های ماساژ نیز استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماساژور دستی Beurer Handled Mini Massager MG30 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماساژور دستی بیورر Beurer Handled Mini Massager MG30 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماساژور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ماساژ
دستی
مناسب برای
تمام بدن
مادون قرمز
ندارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
- ماساژ سه ناحیه مختلف: سر، صورت، بدن- ماساژ نرم ارتعاشی- ضد آب برای وقتی خیس هستید- با قالب مخصوص نگهداری ست ماساژور- دارای 4 سری مختلف و متنوع- دارای نشان برتر از RED DOT 2013
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم