برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو فر آفریقایی پرومکس Promax 4841G Hair Curely

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو فر آفریقایی پرومکس Promax 4841G Hair Curely کد 822 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو فر آفریقایی پرومکس Promax 4841G Hair Curely مناسب برای ایجاد فرهای ریز است و در60 ثانیه گرم می شود.
جنس صفحه لوله ای سرامیک است که باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می کند. فر کننده 4841G دارای یونیورسال ولتاژ 240-110 ولت است.
موپیچ پرومکس 4841G دارای محافظ داغ شدن بیش از حد است و در صورت داغ شدن بیش از حد میله دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
مدل صفحه فر آفریقایی 4841G است و نوک فر کننده پرومکس برای امکان استفاده از هر دو دست عایق است. سیم مو پیچ 4841G قابلیت چرخش 360 درجه دارد.
تغذیه نامناسب چه تاثیری در ریزش موی سر دارد؟
بعد از مدتی بدن با کمبود ویتامین، کم خونی، کمبود پروتئین و کالری، کمبود روی و اسیدهای چرب ضروری، مواجه شده و هر کدام از این کمبود‌ها می‌توانند باعث ریزش شدید مو شوند. البته اثر آن‌ها موقت بوده و در صورتی که کمبود‌ها اصلاح شوند ریزش مو طبیعی می‌شود. خانم هایی که خونریزی های ماهیانه شدید دارند در معرض کمبود آهن می‌باشند و در صورتی که این کمبود توسط تست آزمایشگاهی تشخیص داده شود حتما بایستی به دنبال درمان آن باشند زیرا می‌تواند یک عامل پر قدرت در ریزش موی خانم‌ها باشد. همچنین افزایش ویتامین آ در بدن، می‌تواند باعث ریزش مو شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره مو پیچ فر آفریقایی سرامیکی Promax 4841G دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو فر کننده مو فر آفریقایی سرامیکی پرومکس Promax 4841G Hair Curely را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
فر آفریقایی
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.4 متر
سایر ویژگی ها
مناسب برای ایجاد فرهای ریز-گرم شدن در 60 ثانیه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم