برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax Hair 4732k Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax Hair 4732k Curler کد 12650 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,550,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو سرامیکی پرومکس Promax Hair 4732k Curler یکی از محصولات پرطرفدار برند پرومکس است.
موپیچ سرامیکی پرومکس 4732k دارای تکنولوژی صفحات سرامیکی بوده و از  قدرت 80 وات برای فر و حالت دادن موها استفاده می کند.
فر کننده promax 4732k در عرض 60 ثانیه آماده برای استفاده می شود.
فر کننده 4732k به طورکلی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید موهایتان فری ملایم و طبیعی داشته باشد، این دستگاه بسیار مناسب است. فرکننده‌های لوله‌ای در سایز‌های متنوعی وجود دارند. در زیر به بررسی آنها می‌پردازیم.
انتخاب برند به مقدار پولی که می‌خواهید برای خرید حالت‌ دهنده هزینه کنید، بستگی دارد. همچنین ممکن است شما از یک برند به دلیل ظاهر آن خوشتان بیاید و یا شخصی برندی را به شما معرفی کند. سعی کنید برای خرید فرکننده بیشتر به ویژگی‌هایی که نیاز دارید و مدل فری که می‌خواهید دقت کنید. نکات مهم در استفاده از فر کننده مو:
موهای خود را بشویید و از نرم کننده مناسب استفاده کنید.
موها را کاملا خشک کنید به طوری که اصلا مرطوب نباشند.
از اسپری محافظت‌کننده مو در برابر گرما استفاده کنید و آن را به تمامی موهای خود بزنید و سپس موها را با شانه دندانه درشت، شانه کنید.
درجه حرارت فرکننده را متناسب با جنس موی خود تنظیم کنید. اگر موهای نازک دارید، از درجه‌های پایین‌تر و برای موهای ضخیم از درجه حرارت متوسط رو به بالا استفاده کنید. فراموش نکنید هرگز از بالاترین درجه استفاده نکنید.
طول کابل موپیچ سرامیکی پرومکس به 3.0 متر می رسد که دارای قابلیت 360 درجه نیز است که به هنگام تحویل آن دستکشی سه انگشتی نیز ارائه داده خواهد شد که جهت جلوگیری از ایجاد سوختگی برای شما تعبیه شده است. 
فر کننده promax 4732k دارای لوله سرامیکی با روکش کراتین است و 5 حالت برای تنظیم درجه حرارت دارد. سایت ارشاکو به بانوان خوش ذوق و با سلیقه این مدل از برند پرومکس را پیشنهاد می کند تا همیشه زیبا باشید و زیبایی خود را با دستگاه مو پیچ چند برابر کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موپیچ سرامیکی promax 4732k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه آنلاین ارشاکو  فر کننده مو سرامیکی پرومکس promax Hair Curler 4732k را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
210 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
- مدت زمان گرم‌شدن: 30 ثانیه- سر عایق حرارت- قطر استوانه: 32 میلی‌متر- 5 دمای قابل تنظیم از 110تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد- دارای نشانگرهای دما- پایه فلزی با روکش نسوز- گیره نگهدارنده مو- کلیدهای تنظیم درجه حرارت- دستکش سه انگشتی نسوز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم