برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

انبر فر کننده مو پرومکس Promax 4545k

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید انبر فر کننده مو پرومکس Promax 4545k کد 12671 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,173,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

انبر فر کننده مو پرومکس Promax 4545k دارای توان 85 وات است که در کمترین زمان به بهترین شکل در موهای شما فرهای درشت و زیبا  ایجاد می کند. همچنین دارای سیم 3 متری با قابلیت چرخش 360 درجه در محل اتصال است که کار با آن را آسان تر کرده و علاوه بر مصارف خانگی جهت استفاده در سالن های آرایشی را دارد.
برای فر کردن مو روش های زیادی وجود دارد، اگر بخواهید مانند قدیم بیگودی استفاده کنید که زمان زیادی را باید صرف این کار کنید و یا هر بار خواستید موهای خود را فر نمایید آرایشگاه رفته و هزینه قابل توجه ای را پرداخت نمایید و یا می توانید با یک بار هزینه مقرون به صرفه نسبت به کیفیت این محصول را خریداری نمایید و همیشه و در هر زمانی موهای خود را موج دهید تا در تمامی مجالس زیبا باشید و بدرخشید.
انبر موج مو پرومکس 4545k قابلیت گرم شدن تا 210 درجه را دارد که از درجه آخر برای صاف کردن موها و از دیگر درجات برای حالت دادن و موج دادن به موها استفاده می‌شود.
طراحی ارگونومیک انبر موج مو تفنگی 4545k موجب گردیده تا کار با آن آسان تر باشد. بانوانی که از یک نواختی موهای خود خسته شده اند و می خواهند تفاوتی اساسی در ظاهر خود ایجاد نمایند سایت ارشاکو به شما بانوان خوش ذوق و با سلیقه انبر موج پرومکس را معرفی می کند. لبخند شما نشانه رضایت ماست.
مزیت کمیابی که فر مو 4545k دارد قابلیت تنظیم اندازه فر مو است که این امکان در برخی از فر مو ها قرار دارد و بر ارزش فر کننده پرومکس 4545k افزوده و محبوبیت خاصی را به خود اختصاص داده است.
هیچوقت پس از استحمام و با موهایی خیس موی خود فر و یا اتو نکنید هر چقدر هم که دستگاه اصل و استاندارد باشد باز هم به موهای شما آسیب می زند و خطرات جبران نا پذیری را برای موهای شما رخ خواهد داد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره انبر موج سرامیکی Promax 4545k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی فرکننده مو ارشاکو انبر فر کننده مو پرومکس Promax 4545k را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
210 سانتیگراد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
دارای صفحه‌های سرامیکی با روکش کراتین- فرکننده و حالت‌دهنده- مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه- قابلیت تنظیم دما در دماها 120، 140، 160، 180، 200 و 210 درجه سانتی‌گراد- دارای حلقه آویز- قابلیت تنظیم اندازه‌ی فر در 4 اندازه‌ی 19، 24، 29 و 34 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-07

اتو موی عالی و بی نظیری هستش ، خیلی خوب و خوش دسته و واقعا کار کردن باهاش لذت بخشه موهای بلند رو سریع فر می کنه و در یک کلام میتونم بگم عالیه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم