برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مخروطی مو پرومکس Promax 4755k Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مخروطی مو پرومکس Promax 4755k Hair Curler کد 12659 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
2,400,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(11 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مخروطی مو پرومکس Promax 4755k Hair Curler از محصولات پر طرفدار برند پرومکس است. موپیچ promax 4755k دارای لوله ای به قطر 45-22 میلی متر و قابلیت تنظیم دما است و با استفاده از تکنولوژی سرامیک حرارت را در تمام نقاط میله حرارتی به طور یکسان پخش می‌کند.
خیلی از خانم‌ ها دوست دارند که هر چند وقت یک‌ بار در ظاهر خود تنوعی به وجود بیاورند. یکی از مهم‌ ترین ابزارهای این تنوع، موها هستند که تنها با تغییر رنگ یا حتی حالت آنها، چهره بطور کامل تغییر می‌کند، مثلا فر کردن که این روزها خیلی رواج پیدا کرده ‌است.
بنابراین اگر اهل رسیدگی به موهایتان نیستید در مورد این موضوع جدی‌ تر فکر کنید. در غیر این صورت بعد از مدتی نخواهید دانست با موهای وز شده‌تان چه کنید.
فر کننده های مخروطی به آن دسته از فر کننده ها گفته می شود که سری به شکل مخروط دارند. با استفاده از سر این فر کننده می توانید فر های ریز و با انتهای آن فر های درشت را در موهای خود ایجاد کنید. عموما این دستگاه های فر کننده مو حالتی را در موهای شما ایجاد خواهند کرده که به اصطلاح به آن مدل S گفته می شود. البته مدل نهایی ایجاد شدن کاملا به نوع پیچاندن مو به دور فر کننده بستگی دارد.
موپیچ سرامیکی پرومکس 4755k دارای سیم با قابلیت چرخش 360 درجه است، همچنین promax 4755k دارای سری عایق محافظ و یک دستکش سه انگشتی و پایه محافظ جهت سهولت در استفاده و حالت‌ دهی مو است.
پس از استفاده شما می‌توانید دستگاه را داخل کیف نسوز مخصوص قرار دهید و نگران دمای بالای آن نباشید. قبل از استفاده از هرگونه وسایل حرارتی برای حالت بخشیدن به موهای خود، حتما موهایتان را کاملا خشک کنید. استفاده از اسپری های محافظت کننده برای مو می تواند از موهای شما در برابر حرارت محافظت کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موپیچ مخروطی promax 4755k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه ارشاکو  فر کننده مخروطی مو پرومکس Promax 4755k Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
210 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
ندارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
دارای سرامیک کراتینه برای کاهش آسیب به موها- زمان گرم شدن: 30 ثانیه- اندازه‌ی فر از 22 تا 45 میلی‌متر- نوک عایق برای امکان استفاده با هر دو دست- توان دستگاه : 80 وات- قطر لوله فلزی : 45-22 میلیمتر- دستکش 3 انگشتی نسوز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم