برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مخروطی پرومکس Promax 4365L Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مخروطی پرومکس Promax 4365L Hair Curler کد 12660 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • بنفش
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مخروطی پرومکس Promax 4365L Hair Curler یکی دیگر از محصولات برند پرومکس است که با ورود به بازار توجه خاصی را به خود اختصاص داد و مورد محبوبیت بسیاری از بانوان قرار گرفته است.
موپیچ پرومکس 4365L دارای تکنولوژی صفحات سرامیکی بوده که این قابلیت خیلی بهتر از صفحات فلزی است و آسیبی به موهای زیبای شما نخواهد زد تا با خیالی راحت به فر کردن موهای خود ادامه دهید.
پرومکس از قدرت 93 وات برای فر و حالت دادن موها استفاده می کند.
موپیچ promax 4365L در عرض 60 ثانیه آماده برای استفاده می باشد و این زمان که معادل 1 دقیقه است خیلی کم بوده و بر سرعت شما می افزاید. طول کابل 4365L به 3.0 متر می رسد که به راحتی و در هر مکانی با این طول متر می توانید به کار خود ادامه دهید و دارای قابلیت 360 درجه نیز است.
فر کننده مخروطی promax 4365L دارای دستکش نسوز سه انگشتی است که بعد از خرید این کالا به همراه موپیچ به شما داده می شود و مانع از ایجاد سوختگی به هنگام کار با آن خواهد شد.
پرومکس 4365L دارای قطری برابر 19-32 میلی متر است که فرهایی به اندازه دلخواه بر روی مو به وجود می آورد.
عموما جنس و نوع مو در افراد یک خانواده متفاوت است. افرادی که دارای موهای نازک تر هستند باید از درجه حرارت پایین و افرادی که دارای موهای ضخیم و پر پشت هستند باید از درجه حرارت های بالا برای حالت دادن به موهای خود استفاده کنند. از این رو داشتن یک دستگاه فر کننده مو که قابلیت تنظیم درجه حرارت را داشته باشد به خوبی می تواند پاسخگوی تمام افراد خانواده باشد.
با استفاده از این ویژگی می توانید دمایی را متناسب با نوع موهای خود انتخاب کنید تا موهایتان دچار آسیب نشود. درجه تنظیم شده را می توانید بر روی صفحه نمایشگر موجود بر روی فر کننده 4365L مشاهده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موپیچ مخروطی promax 4365L دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مخروطی پرومکس Promax 4365L Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
بین 220 تا 240 درجه
حداکثر دما
230 سانتی‌گراد
قابلیت تنظیم دما
140-230 دما
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
سرامیک تکنولوژی (مجهز به المنت سرامیکی)لوله دارای روکش دارک سرامیک4 حالت تنظیم درجه حرارت از 140 الی 230نوک عایق برای امکان استفاده با هر دو دست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم