برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو پرومکس Promax 4320L Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو پرومکس Promax 4320L Hair Curler کد 12656 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی پر رنگ
نام تجاری:
3,859,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4320L Hair Curler محصولی با کیفیت از برند پرومکس است.
موپیچ سرامیکی پرومکس 4320L دارای لوله ای به طول 20 سانتی‌ متر جهت استفاده برای موهای بلند است و با استفاده از تکنولوژی سرامیک حرارت را در تمام نقاط میله حرارتی به طور یکسان پخش می‌کند.
فر کننده 4320L دارای سیم با قابلیت چرخش 360 درجه است و همچنین دارای سری عایق محافظ و یک دستکش سه انگشتی و پایه محافظ جهت سهولت در استفاده و حالت‌ دهی مو است و پس از استفاده شما می‌توانید دستگاه را داخل کیف نسوز مخصوص قرار دهید و نگران دمای بالای آن نباشید.
علاقه و اشتیاق به فر کردن موها از گذشته‌های خیلی دور در وجود ما ایرانیان بوده است. هزاران سال پیش مردم از میله‌های فلزی نازک برای فر کردن موهایشان استفاده می‌کردند و در همین 1 یا 2 دهه اخیر بیگودی‌ های معمولی و آبی پرطرفدارترین وسیله برای فر کردن موها بودند. اما اکنون دستگاه‌ های پیشرفته‌تری به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند.
امروزه با به وجود آمدن انواع فر کننده و حالت‌دهنده مو، تکنولوژی باز هم به کمک ما آمده تا بسیار راحت‌تر و در زمان کوتاه‌تری موهای فر و حالت‌دارِ زیبایی برای خود بسازیم.
فر کننده promax 4320L دارای قابلیت تنظیم دما است. با فشار دادن دکمه‌ی خاموش/روشن، LED دستگاه روشن‌ شده و دمای 200 درجه را نشان می‌دهد تا رسیدن به این دما چراغ روی صفحه به شکل چشمک‌ زن باقی می‌ماند و پس‌ از آن ثابت می‌شود. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده سرامیکی promax 4320L دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه اینترنتی ershaco.com فر کننده مو پرومکس Promax 4320L Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل و اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
بین 140 تا 240 درجه
حداکثر دما
230 سانتی‌گراد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
سرامیک تکنولوژی (مجهز به المنت سرامیکی)لوله دارای روکش دارک سرامیک4 حالت تنظیم درجه حرارت از 140 الی 230نوک عایق برای امکان استفاده با هر دو دستدستکش 3 انگشتی نسوزکیف نگهداری با لایه داخلی نسوزگیره نگهدارنده مو بر روی لوله
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم