برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4738k Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4738k Hair Curler کد 12651 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده سرامیکی مو پرومکس Promax 4738k Hair Curler یکی از موپیچ های برند پرومکس است.
موپیچ سرامیکی پرومکس 4738k دارای صفحه ای با تکنولوژی سرامیکی بوده و از  قدرت 100 وات برای فر و حالت دادن موها استفاده می کند.
فر کننده  promax 4738k در عرض 60 ثانیه آماده برای استفاده می شود و طول کابل این محصول به 3.0 متر می رسد که دارای قابلیت چرخش 360 درجه نیز است.
دستگاه فر مو promax 4738k دارای لوله سرامیکی با روکش کراتین است و 5 حالت برای تنظیم درجه حرارت دارد.
فر کننده‌ ها در بازار در رنج قیمت بسیار متفاوتی قیمت‌ گذاری شده‌اند. فر کننده‌ ها بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند جنس، مدل، یک یا چند کاره بودن و برخی ویژگی‌های دیگر مثل داشتن خاصیت آیونیک، صفحه LED و … قیمت‌ های متفاوتی دارند.
موپیچ پرومکس 4738k دارای دستکش نسوز سه انگشتی است که بعد از خرید این کالا به همراه موپیچ به شما داده می شود و مانع از ایجاد سوختگی به هنگام کار با ان خواهد شد. موپیچ پرومکس 4738k دارای قطری برابر 38 میلی متر می باشد که فرهایی به اندازه دلخواه بر روی مو به وجود می آورد.
قبل از اقدام به خرید، باید تصمیم بگیرید که چه مدل موی فری می‌خواهید. در واقع شاید این مهمترین گزینه در انتخاب فر کننده‌ ها است. آیا می‌خواهید دستگاهی بخرید که با استفاده از آن چند مدل فر متفاوت بسازید؟ یا تنها از یک مدل فر خاص خوشتان می‌آید؟ اگر نمی‌توانید بین مدل فرهای مختلف یکی را انتخاب کنید، بهتر است فر کننده‌ های چند کاره را بررسی کنید. این نوع دارای سَری‌های مختلف برای داشتن حالت‌های متفاوت است. فر کننده‌ ها از جنس‌های فلزی و سرامیکی ساخته می‌شوند. نوع سرامیکی آن‌ها دارای کارایی بهتری هستند و طرفداران بیشتری نیز دارند. با خرید از سایت ارشاکو تجربه خریدی امن را داشته باشید و خیلی راحت و امن محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موپیچ سرامیکی promax 4738k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده سرامیکی پرومکس Promax 4738k Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
20 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
- مدت زمان گرم‌شدن: 30 ثانیه
- سر عایق حرارت
- قطر استوانه: 38 میلی‌متر
- 5 دمای قابل تنظیم از 110تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد
- دارای نشانگرهای دما
- پایه فلزی با روکش نسوز
- گیره نگهدارنده مو
- کلیدهای تنظیم درجه حرارت
- دستکش سه انگشتی نسوز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم