برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده سرامیکی پرومکس Promax 4725k Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده سرامیکی پرومکس Promax 4725k Hair Curler کد 12649 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده سرامیکی پرومکس Promax 4725k Hair Curler دارای نوکی عایق است که باعث خواهد شد تا شما بتوانید از هر دو دست خود به هنگام پیچیدن مو و نگهداری وسیله به طور همزمان را داشته باشید.
موپیچ promax 4725k دارای دستکش نسوز سه انگشتی است که بعد از خرید این کالا به همراه موپیچ به شما داده می شود و مانع از ایجاد سوختگی به هنگام کار با آن خواهد شد.
موپیچ سرامیکی پرومکس 4725k لوله ای روکش سرامیک دارد که از سوختن مو و چسبیدن مو به آن جلو گیری کرده و قطر آن 25 میلی متر است که فرهایی به اندازه دلخواه بر روی مو به وجود می آورد.
فر کننده 4725k دارای تکنولوژی المنت های سرامیکی است. طول سیم موپیچ به 3 متر می رسد و قابلیت چرخش 360 درجه آن از دیگر ویژگی هایش محسوب می شود.
موپیچ پرومکس promax 4725k دارای قدرتی برابر 70 وات است و ولتاژ آن از 110 تا 210 ولت است.
مدت زمان گرم‌شدن مو پیچ 4725k برابر با 30 ثانیه است و همچنین دارای قابلیت 5 دمای قابل تنظیم از 110تا 210 درجه‌ی سانتی‌ گراد است که می توانید انواع مو های کم حجم و پر حجم را با این دستگاه فر نمایید و لذت ببرید.
در انتخاب یک دستگاه حالت دهنده‌ی مو عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید. مهمترین نکته‌ در این راستا نوع فِری است که از دستگاه انتظار دارید.
جنس دستگاه، ویژگی‌های آن مانند دارا بودن از خاصیت آیونیک و غیره از دیگر مواردی هستند که باید در هنگام خرید به آنها توجه داشته باشید. به خاطر داشته باشید برای فر کردن موها مراحل استفاده از این دستگاه را رعایت کنید تا آسیب کمتری به موهایتان وارد شود.
شما با استفاده از موپیچ سرامیکی پرومکس promax 4725k می توانید فرهای بسیار درشت و ممتد در اندازه های متفاوت را بر روی موهای خود ایجاد کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی فر کننده مو پرومکس 4725k را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موپیچ سرامیکی promax 4725k دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده سرامیکی پرومکس Promax 4725k Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حداکثر دما
210 سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
3 متر
پایه‌ی تعبیه شده در بدنه
دارد
عملکرد توربو
ندارد
دکمه ی روشن/خاموش
دارد
سایر مشخصات
- مدت زمان گرم‌شدن: 30 ثانیه- سر عایق حرارت- قطر استوانه: 25 میلی‌متر- 5 دمای قابل تنظیم از 110تا 210 درجه‌ی سانتی‌گراد- دارای نشانگرهای دما- پایه فلزی با روکش نسوز- گیره نگهدارنده مو- کلیدهای تنظیم درجه حرارت- دستکش سه انگشتی نسوز
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم