برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دماسنج دیجیتالی بیورر Beurer Digital Thermometer FT65

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دماسنج دیجیتالی بیورر Beurer Digital Thermometer FT65 کد 9943 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,323,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دماسنج دیجیتالی بیورر Beurer Digital Thermometer FT65برای اندازه گیری دمای بدن نوزاد، کودک، اجسامی مثل شیشه شیر می باشد. دماسنج مادون قرمز FT65 بیورر دارای صفحه نمایشگر ال سی دی جهت نمایش دما بر حسب سانتی گراد یا فارنهایت بوده و به دلیل عملکرد آسان، ایمن و بهداشتی این وسیله حتی می توان برای اندازه گیری دمای شیر یا غذای کودکان و یا آب حمام نیز مورد استفاده قرار داد. این ترمومتر دارای 10 جایگاه حافظه برای مقادیر اندازه گیری شده دما با ذکر تاریخ و زمان است. منبع تغذیه دستگاه FT65 دو باتری نیم قلمی 1.5 ولت بوده که همراه با آن ارائه شده است و جهت صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار می باشد. در ضمن دستگاه به گونه ای ساخته شده که قابلیت ضد عفونی کردن را نیز دارد. این دستگاه کمک می کند تا با اندازه گیری دما از طریق گوش یا پیشانی از بروز تب که یکی از علایم رایج بروز بیماری و عفونت در بدن می باشد آگاهی بیابید و اقدامات لازم در جهت رفع آن را به سرعت انجام دهید. دماسنج غیر جیوه ای FT65 همچنین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دمای سطوح و محیط اطراف یا اشیا را نیز به راحتی اندازه گیری کنید. به کمک ال ای دی های رنگی تعبیه شده روی دستگاه می توانید از محدوده تب خطرناک اطلاع پیدا کنید، رنگ سبز حالت عادی و رنگ قرمز تب بالای 38 درجه را نشان می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دماسنج دیجیتالی Beurer Digital Thermometer FT65 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دماسنج دیجیتالی بیورر Beurer Digital Thermometer FT65 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تب سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم