برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دماسنج دیجیتالی گویا بیورر Beurer Digital Thermometer FT70

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دماسنج دیجیتالی گویا بیورر Beurer Digital Thermometer FT70 کد 12584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,043,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دماسنج دیجیتالی گویا بیورر Beurer Digital Thermometer FT70 یک دماسنج چند منظوره است که می تواند برای تمام اعضای خانواده مورد استفاده قرار گیرد. دماسنج FT70 بیورر را می توان هم برای پیشانی و هم گوش مورد استفاده قرار داد و خیلی سریع دمای اندازه گیری شده را مشاهده نمود. دماسنج Beurer  FT70 قادر است به 6 زبان متخلف نتایج حاصل از اندازه گیری را اعلام نماید.
از دماسنج بیورر FT70 علاوه بر سنجش دمای بدن می توان برای سنجش اجسام و سطح آب نیز استفاده نمود. FT70 مجهز به سیستم خاموشی خودکار و همچنین سیستم هشدار بالا بودن تب می باشد که این هشدار توسط LED های رنگی اعلام می گردد. به علاوه دماسنج دیجیتالی بیورر FT70  دارای 10 جایگاه حافظه نیز می باشد که می توان روند تغییرات دمای اندازه گیری شده را به آسانی مشاهده نمود. به همراه دماسنج دیجیتالی FT70 یک دفترچه راهنما به سه زبان پارسی، انگلیسی و آلمانی ارائه می شود که در آن تمام جزئیات مربوط به محصول و نحوه ی استفاده و عملکرد آن توضیح داده شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دماسنج دیجیتالی گویا Beurer Digital Thermometer FT70 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی دماسنج ارشاکو دماسنج دیجیتالی گویا بیورر Beurer Digital Thermometer FT70 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دماسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
دماسنج
نحوه سنجش
گوش و پیشانی
نوع دماسنج
دیجیتال
ضد آب
نیست
هشدار دمای غیر مجاز
دارد
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
حافظه
10 حافظه
صفحه نمایش
دارد
منبع تغذیه
باتری نیم قلم
سایر توضیحات
- صفحه نمایش بزرگ و خوانا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم