برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دماسنج (تب سنج) دیجیتالی غیر تماسی بیورر Beurer Digital Thermometer FT100

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دماسنج (تب سنج) دیجیتالی غیر تماسی بیورر Beurer Digital Thermometer FT100 کد 20318 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,316,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دماسنج (تب سنج) دیجیتالی غیر تماسی بیورر Beurer Digital Thermometer FT100 قابلیت اندازه گیری دمای بدن، دمای محیط و دمای سطح را بدون نیاز به تماس از فاصله ی 4 تا 6 سانتی متری با مادون قرمز اندازه می گیرد و بصورت صوتی هشدار می دهد.تب سنج بیورر FT100 دارای سنسور فاصله است که از نظر بهداشتی مهم است و از شیوع بیماری های تماسی جلوگیری می کند. دماسنج بیورر FT100 دمای بدن را با چراغ LED به شما نمایش می دهد تا دمای 37.9 درجه را با چراغ سبز و دمای بالای 38 درجه را با چراغ قرمز نشان می دهد(دارای سانتیگراد و فارنهایت ).
تب سنج بیورر مدل  FT100 دارای 60 جایگاه حافظه و نمایشگر بزرگ و خوانا با نور آبی است که به راحتی می توانید دمای اندازه گیری شده را بخوانید.از ویژگی های قابل ذکر در تب سنج FT100 شامل خاموشی خودکار، کنترل صدا و دقت بالا ،دقت اندازه گیری این تب سنج برای پیشانی تا 0.2 سانتی گراد و در محدوده های دیگر 0.3 سانتی گراد است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دماسنج دیجیتالی بیورر FT100 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی دماسنج ارشاکو دماسنج دیجیتالی بیورر Beurer Digital Thermometer FT100 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دماسنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
تب سنج
تعداد باتری
2 عدد
نوع دماسنج
دیجیتال
هشدار دمای غیر مجاز
دارد
قابلیت خاموشی خودکار
دارد
حافظه
دارد
صفحه نمایش
دارد
منبع تغذیه
دو عدد باتری 1.5 ولتی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم