برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دماسنج و رطوبت سنج بیورر Beurer Thermometer And Hygrometer HM16

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دماسنج و رطوبت سنج بیورر Beurer Thermometer And Hygrometer HM16 کد 10131 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • سفید
نام تجاری:
2,277,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دماسنج و رطوبت سنج بیورر Beurer Thermometer And Hygrometer HM16 بسیار دقیق و برای استفاده در خانه و حمام مناسب است. همچنین از دماسنج و رطوبت سنج بیو HM16ر می توانید در اماکن دیگر نیز استفاده کنید. علاوه بر اندازه‌گیری دما می‌تواند میزان رطوبت محیط را از تا � اندازه‌گیری کند؛ ویژگی‌ ای که برای نگهداری دارو و غذا یا در محیط‌ های صنعتی کاربرد دارد. همچنین امکان نمایش حداقل و حداکثر دما و رطوبت از دیگر ویژگی‌های این محصول است که می‌ تواند پیش‌ بینی خوبی در ارتباط با تغیر وضعیت هوای محیط ارایه کند. با استفاده از صفحه نمایش بزرگ HM16 خواندن دما و رطوبت آسان‌ تر می‌ شود.دستگاه HM16 یک دماسنج محیطی با قابلیت ارایه‌ی حداکثر و حداقل میزان دما و رطوبت، صفحه نمایش بزرگ و دقت سنجش 0.1 است. از دیگر ویژگی های Beurer Thermometer And Hygrometer HM16 می توان گفت:
نمایش با صورتک
نمایش حداقل و حداکثر دما
ایده آل 20 - 25 رطوبت 30 - 60 درصد
قابلیت تنظیم به سانتی گراد و فارنهایت
خشک:هر دمایی رطوبت 30 درصد کمتر باشد
مرطوب: هر دمایی رطوبت 60 درصد بیشتر باشد
قابلیت آویزان کردن بر روی دیوار یا ایستادن بر روی پایه
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دماسنج و رطوبت سنج Beurer Thermometer And Hygrometer HM16 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دماسنج و رطوبت سنج بیورر Beurer Thermometer And Hygrometer HM16 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دماسنج و رطوبت سنج اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم