برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور براون سری 3 آلمانی اصل Braun Se 3273

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور براون سری 3 آلمانی اصل Braun Se 3273 کد 20602 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,900,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور براون سری 3 Braun Se 3273 محصولی با کیفیت از برند نامی براون است که دارای موچین های از جنس استیل ضد زنگ می باشد و تعداد 20 موچین در سری قرار گرفته است و به عنوان منبع برق از آدپتور و برق شهری بصورت مستقیم استفاده می کند.اپیلاتور براون Se 3273 دارای سری قابل شستشو است اما خود دستگاه ضد آب نیست و نمی توان آن را بصورت مستقیم شستشو کرد.از ویژگی های قابل ذکر دستگاه اپیلاتور براون Se 3273 دارا بودن سه سری مجزا و همچنین ماساژور است.
برای داشتن اصلاح تمیز متناسب با تار موهای ضخیم و یا نازک می توانید سرعت اپیلاتور براون خود را تنظیم کنید و از دور سریع برای قسمت هایی با موی ضخیم استفاده کنید و موهای نازک را با دور کمتر اپیلیدی کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون 3273  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور براون سری 3 Braun Se 3273 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
اپیلاتور
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق شهری
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم