برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل Braun Silk Epil 3 3170 Epilator

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل Braun Silk Epil 3 3170 Epilator کد 20522 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,523,000 تومان
موجود - گارانتی 24 ماهه براون
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل Braun Silk Epil 3 3170 Epilator دارای سیستم اصلاح تیغه های دقیق دوگانه نانوتک است و بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد در خانه است. سیستم اپیلاتور برای پوست عالی و راحت  است و آسیبی به پوست نمی زنند و به راحتی خطوط پوست و کانتور را دنبال می کند.دارای سرهای خم شونده 360-D+ و تکنولوژی SkinIQ است. سیستم تعلیق با کنترل بالا و موتور دیجیتال تاپ اسپین دارد و مجهز به پوشش محافظ SkinGlide است تا از پوست در برابر تیغه ها محافظت کند و همچنین با تنظیمات آسایش شخصی می توانید مدل مورد نیاز خود را برای اصلاح موهای بدن و راحتی هر چه بیشتر خود انجام دهید.
SoftLift Tips موهای صاف افتاده را بلند کرده و برای برداشتن راحت تر آنها را به سمت موچین هدایت می کند و غلتک های ماساژ به آرامی پوست شما را برای راحتی بیشتر تحریک و ماساژ می دهند.

سایرویژگی ها:

  • دارای 20 موچین
  • دارای 2 سرعت متفاوت
  • دارای چراغ 
  • سنسور Power Adapt

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  اپیلاتور براون 3170 Braun دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل Braun Silk Epil 3 3170 Epilator را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
برق شهری
تعداد تیغه
20 موچین
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم