برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل سافت پرفکشن Braun 3170

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل سافت پرفکشن Braun 3170 کد 3522 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,280,000 تومان
موجود - گارانتی 24 ماهه براون
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور زنانه براون سیلک اپیل سافت پرفکشن Braun Silk Epil Soft Perfection 3170 Epilator با طراحی زیبا دارای 2 سرعت مناسب استفاده بعنوان یک موکن برقی زنانه است که با توجه به نوع پوست و نقاط اپیلاسیون می توان از سرعت مناسب استفاده کرد بدین صورت که بیشتر برای پوستهای نازک و حساس سرعت کم و برای پوست های معمولی و ضخیم تر سرعت زیاد پیشنهاد می شود.
سیستم 20 موچینه دستگاه براون باعث می شود تا موها با ملایمت از ریشه کنده شده و تا چندین هفته از لطافت پوست و تمیزی کامل بهره مند شوید.
موکن برقی زنانه براون مجهز به سیستم soft lift می باشد که به نحو موثری حتی موهای کوتاه و خوابیده را از جا بلند کرده و به سمت موچین دستگاه هدایت می کند . غلتک های ماساژور دستگاه 3170به راحتی با منحنی های بدن منطبق می شود و به نرمی روی پوست حرکت می کند تا اپیلاسیون راحت تر انجام گیرد.
دستگاه اپیلیدی 3170 دارای قطعه مجزایی است که جهت اپیلاسیون نقاط حساس و زیر بغل استفاده می شود. این محدود کننده اصلاح به راحتی بر روی دستگاه قرار می گیرد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی اپیلاتور براون سیلک اپیل سافت پرفکشن 3170 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  اپیلاتور براون 3170 Braun دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور براون سیلک اپیل سافت پرفکشن Braun Silk Epil Soft Perfection 3170 Epilatorرا با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
سرامیک
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برق خانگی
تکنولوژی اصلاح
اپیلاتور
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-08-10

خیلی ازش راضیم با توجه به قیمتش حرف نداره .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم