برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اپیلاتور براون اصل آلمان BRAUN SE5620

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اپیلاتور براون اصل آلمان BRAUN SE5620 کد 20597 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,741,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اپیلاتور براون اصل آلمان BRAUN SE5620 اپیلاتور با استفاده ی مرطوب و خشک و با 3 سری اضافی شامل سر ماشین اصلاح است اپیلاتور SE5620 برای زنان و مناسب برای مبتدیان، با تنظیم سرعت برای از بین بردن موهای زائد بسیار ملایم مناسب است. فناوری انبر میکرو گریپ (28 موچین) برای از بین بردن موهای زائد به کوتاهی یک دانه شن به راحتی عمل می کند.اپیلاتور SE5620 دارای کلاه ماساژ با فرکانس بالا برای کمک به کاهش احساس درد است و کارآمد برای اپیلاسیون کارآمد، حتی در نواحی دشوار مانند زانو و زیر بغل، با هر کانتور سازگار می شود.اپیلاتور براون Silk-épil 5 دارای تنظیماتی برای حذف ملایم موهای زائد است. با دستگیره ضد لغزش می‌توانید در حمام یا دوش اپیلاسیون کنید، و با استفاده مکرر از آب، تجربه‌ای تقریباً بدون درد را ایجاد می‌کند - ایده‌آل برای خانم‌هایی که تازه به سراغ اپیلاسیون می‌روند.سریعتر و طولانی تر از شر موهای زائد خلاص شوید.فناوری Micro-Grip دارای 28 موچین پهن تر، بلندتر و عمیق تر است تا شانس گیر کردن مو را با یک ضربه افزایش دهد.با ژل/فم اصلاح استفاده کنید تا دستگاه به آرامی روی پوست شما سر بخورد. اپیلاسیون در آب گرم پوست شما را آرام می کند و تجربه ای حتی ملایم تری به شما می دهد.تکنولوژی Micro-Grip موهایی را که موم نمی تواند بگیرد را از بین می برد.100٪ ضد آب، می توانید در حمام یا دوش با دستگیره ضد لغزش اپیلاسیون کنید. اپیلاسیون با استفاده مکرر در آب عملاً بدون درد می شود.دارای 2 تنظیم سرعت، سرعت 1 برای اپیلاسیون بسیار ملایم و سرعت 2 برای اپیلاسیون فوق العاده کارآمد است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اپیلاتور براون SE5620 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اپیلاتور ارشاکو اپیلاتور براون اصل آلمان BRAUN SE5620 را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید اپیلاتور اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم